Ik ben hopeloos :(

Hoi meisjes,
Ik zie mijn vriendje bijna nooit, ik heb hem in 2 weken maar een halfuurtje gezien.
Hij heeft nooit tijd voor mij, hoewel ik weet dat hij heel trouw is, we hebben al 9 maanden! Ik heb dit tegen hem gezegd en nu zijn we allebei verdrietig. We vinden het dus allebei heel erg, maar sinds we hebben gepraat is er helemaal niets veranderd… Ik wil het absoluut niet uitmaken, maar wat kan ik dan wel doen? xxxxx (L)

Nog eens met hem praten ?
En als hij niet tever weg woont en je weet dat hij thuis is gewoon uit jezelf langsgaan.

Ga dan gewoon naar hem toe.
Het is tenslotte je vriendje…

Dat heb ik dus al meerdere keren gedaan, en hij zegt de hele tijd dat hij het zeker wilt proberen maar écht geen tijd heeft…

Is het al 9 maanden zo dan?

nee, de laatste 2-4 weken… misschien moet ik het een beetje laten rusten en afwachten

Weet je ook waarom hij geen tijd heeft dan? Als hij druk aan het leren is oke, maar als hij geen tijd heeft omdat hij alleen maar met zijn vrienden is vind ik wel dat hij meer tijd voor jou mag maken… :slightly_smiling_face:

Even laten rusten.
Na een tijdje gaat hij je wel missen en zal tie wel langs komen (:

Of juist andersom… door dat die je zolang niet ziet, voelt die niks meer.
En is het uit.

Hmm… dus hier heb je een vriendje en in dat “laatste smsjes”-topic ofzo heb je een crush die jou niet kent? :pensive:

Altijd zo leuk als mensen dingen gaan verzinnen :'D

"Geplaatst op dinsdag 02 maart 2010 17:07

Puzzelbal
Anoniempje
6 berichten
Lid sinds March 2010

van m’n crush:
wie ben jij? ken ik jou??
"

Whaha, puzzelbal is betrapt

Nu snap ik de topictitel ook goed; ze is hopeloos omdat ze dingen verzint!

er zijn toch meiden die hun vriendje ook hun crush noemen?
maar ja, anders zou het wel zielig zijn

en ontopic: praten!

Haha zou kunnen, maar aangezien er staat : wie ben jij? ken ik jou? neem ik aan dat dat niet het geval is…

Wacht, was dat niet het botste smsjes topic? Want dat kan ook langer geleden geweest zijn en dan beschuldigen we haar onterecht. Sorry daarvoor als dat zo is!

“Geplaatst op dinsdag 02 maart 2010 17:07”
Dus nee, geen jaar geleden… haha. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat had ik ook met mijn 1e vriendje. Ik had het uitgemaakt want na een tijdje zag ik hem gewoon zo weinig, dat ik geen gevoelens meer voor hem had, niet dat er een ander in ht spel was, maar gewoon, ik voelde niks meer.
HIj scheen er best kapot van zijn geweest in het begin, maar dat kan ik me moeilijk voorstellen.
dusja, uitmaken zou ik doen =D
maarja als jij meer om hem geeft dan ik op die ene jongen, dan kan je misschien spontaan vaker langs gaan?

Toen heeft ze het bericht gepost, het smsje kan ze toch een jaar geleden hebben gehad. Het is echt niet zo dat je botste smsje meteen het laatste smsje is wat je hebt gehad :wink: