Ik ben het zó zat met jongens!

Hoi!

Ik ben echt helemaal klaar met jongens. Ik was zo verliefd op een gozer van me school 5 maanden lang ofzo. Nou en hij woonde heel ver weg, ging ik naar hem toe na veel gedoe omdat hij ook ander meisje leuk vond maar toen zei die ja ik negeer haar al meer dan een week en dat gaf voor mij de doorslag van oké hij vind mij leuk. Dus, ik naar hem toe, gaat ie computeren waar ik bij ben en ja om het nog erger te maken gaat ie met dat meisje zitten msnen, voor mijn neus!

Nouja, begrijpelijk, ik was dus kláár met hem. Dus weekje later, kom ik een oud klasgenootje tegen. En die vond ik wel errug leuk. Dus wij weer praten op msn, smsen e.d. en ik was die andere jongen totally forgotten. Dus ik met dat oude klasgenootje afgesproken, het was zó leuk hij was zó lief enzo. Ging die weer naar huis, komt ie even later naar me toe: Ja euh ik heb geen tijd voor een vriendin blablabla te druk met school blablabla. Dus ik zat zo okee… en toen zei die ook nog: Máár ik wil wel vrienden blijven, héle goede vrienden. Nou dus ik zat er helemaal doorheen. Volgende dag op msn negeert ie me. Goh dus zo behandeld hij zijn vrienden. Ik zeg tegen hem heb je echt geen tijd blabla hij zo nee, en ik wil er niet over denken want dan ga ik me kut voelen. Dus ik zeg ja en het is nog erger als twéé mensen zich kut voelen inplaats van één *hint hint* en hij reageert er gewoon niet op. En nu negeert ie me gewoon al sinds toen.

Ik ben het echt zó zat is er zoveel mis aan me ofzo? Rotrotrot jongens na die ene jongen dacht ik nog oké weetje er zijn nog wel leuke andere jongens maar nu het bij twee jongens is gebeurt weet ik echt niet meer wat ik met mezelf aanmoet ik krijg zowaar een minderwaardigheids complex :no_good_woman:

Dus, dat moest ik gewoon even kwijt want ik word er echt helemaal gek van!

xxx

word lesbisch, zou ik zo zeggen.

Ja dat was ik ook al aan het overwegen

idd
en wil niet zo graag. als een jongen zo doet en jij hebt na een week al weer een andere leuke jongen gezien waar je wat mee wil… lijkt me nogal stugg dat je elkaar dan echt leuk vind :roll_eyes:

Dat deze 2 jongens zo zijn, wil niet zegge dat alle jongens zo zijn.

Je moet wel begrijpen dat jongens dingen heel anders verwerken dan meisjes, Jij ( een meisje dus ) vind het erg dat hij zit te computeren en met dat ene meisje zit te computeren, maar blijkbaar heeft hij dus neit door dat dat jou van streek maakte.
En om nou gelijk te zeggen na 2 jongens ik ben klaar met jongens vind ik nogal overdreven, er zijn veel ergere dingen die ze kunnen flikken.
denk ook niet egt dat je kan zeggen hmm dan word ik maar gay ofzo XD

Echt vervelend!
Sommige jongens zijn echt onbegrijpelijk. Maar wees maar niet bang, want niet alle jongens zijn zo :slightly_smiling_face:
Ik bedoel, je kan niet altijd zelf bepalen wie je leuk gaat vinden,
soms gebeurt het gewoon…
Maar ik weet zeker dat je uiteindelijk wél een leuke&lieve jongen tegenkomt :grinning:

Ja, maar sowieso beetje kansloos om te gaan computeren als zij voor hem komt he, vind je ook niet?

^ zeg ook niet dat het niet uber dom is, alleen dat jongens gewoon vaak anders denken dan meisjes

Dat van dat gay was gewoon een grapje :wink:
En ik wou ook niet meteen al na een week iets met die andere jongen ofzo no way gaat mij veel te snel maar ik begrijp niet waarom hij dan toch eerst wil afspreken en daarna weer zegt dat ie het te druk heeft terwijl hij altijd heel erg achter mij aanliep ook vroeger al enzo.
Maar thanks voor de reacties!

Op een dag komt er een knappe lieve jongen naar je toe ;p
De ware komt vanzelf, en dat deze 2 jongens het niet zijn is duidelijk ;p
Heel veel sterkte!! :wink:

baahhh. ik snap je helemaal. ik heb t nu ook ff gehad met jongens.
lang verhaal, geen zin om te vertellen, maar, bleeehh
ze zeggen wel ja niet alle jongens zyn zo enzo. maar na zoiets mag je wel even zeggen dat jongens stom zyn!
scrue them! zoals een zinnetje hier al op girlscene;
boys are stupid, trow rocks at them!

Jep helemaal mee eens
:pensive:
Ik heb het ook emt ze gehad, beetje foto’s sturen van een meisje dat hij leuk vind!
terwijl hij weet dta ik hem leuk vind!! :cowboy_hat_face:

sucses met jou monsters (jongens ;p)

Waarom moet iedereen toch altijd een vriendje hebben? Doe gewoon waar je zin in hebt, spreek met vriendinnen af, concentreer je op school, ga nieuwe hobby’s uitproberen, het maakt niet uit, maar heb je dan echt een jongen nodig om je tijd aan te verspillen?

word lesbisch.

Jongens zijn echt niet alles hoor. Tegenwoordig heeft iedereen een vriendje. :pensive:

nu weet je tenminste dat hy meisjes zo durft behandele xD,
dan weet je het beter nu al en komt die slechte kant niet naar boven na een maand :stuck_out_tongue:
maar er komt zekr wel een leuke jongen!
always look at the bright side of life^^