Ik ben het zat

Het is niet dat het iedere dag gebeurd. Maar ik wordt nog weleens geschopt geslagen of uitgescholden door mijn moeder het gebeurd ook weleens een lange tijd niet maar nu komt het weer terug. Eerst was het namelijk vaker mijn vader (die is erger). Mijn zus en broers vinden het heel normaal maar mij krijgen ze niet gek. Hoe moet ik ze overtuigen dat dit helemaal niet normaal is? Ik zit nu 6 uur op mijn kamer omdat ik eerst naar de trimbaan wou inplaats van krantjes lopen ik wou in de ochtend naar de trimbaan en dan pas krantjes lopen. Maar dat wou mijn moeder niet niet daar hadden we een kleine discussie over. En ze werd boos echt heel erg en heeft me toen geschopt geslagen en uitgescholden. Ze was serieus heel boos maar zo erg was het toch nou ook weer niet? Het enige wat ik zei was nee ik wil niet ik wil eerst naar die trimbaan. Ik weet niet wat ik moet doen ze is ook wel lief en ik geef om haar maar als ik naar jeugdzorg of pleegzorg ga (ik ben geadopteerd) dan moet ik weg. En dat wil ik niet

Wie weet een oplossing?

P.S: Sorry voor de lange oninteressante tekst ^^

het spijt me, ik heb hier niet heel veel verstand van ): het enige wat in mij opkomt is bijvoorbeeld de kindertelefoon bellen en vragen of ze jou verder kunnen helpen.
sterkte!

Dit is kindermishandeling, daar moet je aangifte van doen. Je kan ook de kindertelefoon bellen en om tips vragen. Die weten het beste wat je kan doen. En volgens mij is dat nog gratis ook.

het is heel erge situatie. Maar je kunt het best zeggen tegen haar of haar laten weten via andere manieren. misschien werkt het ook als je haar een tijdje niet met haar praat dan merkt ze dat er iets miss is. Als het dan niet meer lukt kun je het kindertelefoon bellen. sterkte

je leerkracht of huisarts of ander persoon kan je aanmelden bij het voordeurteam van jeugdzorg en dan krijgen jij en je ouders begeleiding en gaan ze eraan werken om de omgang te verbeteren. Ik weet niet of je jezelf kunt aanmelden. In welke regio woon je? Ik werk bij jeugdzorg bij receptie en secretariaat. ik weet dus niet alles maar als je vragen hebt kun je altijd even noten.

Ik woon in de Noord-Holland Regio Waterland maar ik heb ooit iets verteld aan mijn echte vader. Toen zeiden ze gelijk dat het heel normaal is en er niks aan de hand was was wel een beetje beschamend ^^;. Ze kunnen zichzelf heel goed verdedigen en ik kan mezelf echt niet verwoorden.

Vind hij het normaal dat je geschopt en geslagen wordt? Dat is echt niet normaal, ik zou als ik jou was de kindertelefoon ofzo bellen.

zoals iedereen zegt; bellen.
je wilt toch niet daar blijven? als je steeds pijn hebt?

de kindertelefoon bellen schiet bij mij nu als enige te binnen, verder heb ik echt geen verstand van dit soort dingen.

succes!

Ik zou het melden bij de instantie die jou bij deze mensen geplaatst heeft. Iemand die zijn kinderen mishandelt heeft het recht niet om kinderen te adopteren! Dus ondanks dat je om haar geeft, moet je het melden. Anders word het alleen maar erger, totdat je op een gegeven moment zelf van huis wegloopt omdat je het niet meer trekt.

Effe jeugdzorg bellen dus. Ik weet niet of je een gezinsvoogd hebt? Of een casemanager?

Dit is een lastige situatie, ik heb ooit ook zoiets gehad. dat het thuis heel kut was, maar dat ik toch ook niet weg wilde. Ik denk dat de enige manier is erover praten, hopen dat het beter wordt en wachten totdat je op kamers gaat. sterkte!