Ik ben het snel zat.

[i]Ik heb dus een leuke jongen ontmoet, en heb ook al 2x met hem afgesproken, we hebben ook al gezoend. Als ik er ben is het ook heel gezellig enzo!
Maar nu hebben we voor vanmiddag afgesproken en ik heb echt totaal geen zin! En ik vind het lullig om af te zeggen!
Ook heb ik een soort fobie voor iets vast hebben.
&& ik weet niet of meer meisjes dit hebben: Als een jongen makkelijk te krijgen is, vind ik hem minder interessant dan een jongen die moeilijk te krijgen is.
En hij was best wel makkelijk te krijgen.
En ik weet ook niet of ik hem echt leuk vind!

wat moet ik nou doen?
liefs![/i]

Echte liefde is niet saai…

gewoon gaan, en zien hoe 't loopt.

^ op het laatste moment afzeggen is lullig.
tenzij je een goede reden hebt …

Als ik jou wou was zou ik gewoon gaan vanmiddag en even afwachten, nu heb je al afgesproken en als je vanmiddag denkt ik vind t echt niet leuk of ik moet me miss te snel aan hem binden. dan maak je geen nieuwe afspraak meer :slightly_smiling_face:

gewoon gaan afwachten

Wat doe je moeilijk zeg. Ga er gewoon heen, tis niet alsof jullie gelijk een relatie MOETEN beginnen. (;

Als een jongen echt een goede match is dan zul je dat gevoel niet meer hebben (Dus dit is waarschijnlijk niet de jongen voor jou)

'T is niet zo dat hij meteen 'n serieuze relatie wil…Hij is jou ook aan het uitproberen. Geef 'm toch 'n kans? De kans is groot dat je er nu echt geen zin in hebt maar straks thuiskomt en 't enorm naar je zin gehad hebt.

Haha dat dacht ik ook. Je hebt geen verplichtingen, behalve afspraken die je moet nakomen. En hij heeft met je afgesproken toch? ;3 Gewoon heen gaan!

Gewoon gaan vanmiddag, het is niet zo dat als je straks gaat dat jullie dan gelijk een relatie hebben ofzo, het is gewoon een middag gezellig samen zijn. Als je het dan alsnog niet leuk vind kan je altijd later nog zeggen dat je niet nog een keer hoeft af te spreken, maar zo op het laatste moment afzeggen is lullig.