Hello ladies, my first topic
Ik ben bijna een jaar geleden op mijn 16de door mijn moeder het huis uit gezet. Ze heeft letterlijk mijn spullen ingepakt, die bij de buuren gezet zodat ik het daar kon ophalen en alle sloten vervangen zodat ik er niet meer in kon. Er was al veel gaande tussen mij en mijn moeder, maar het moment dat ik op straat stond was niet het moment dat ik verwachte dat ze deze actie zou ondernemen. Mijn vader hielp mij niet, zoals altijd (me ouders zijn sinds ik 8 ben gescheiden) maar gelukkig werd ik snel opgepikt door de moeder van mijn beste vriend. Inmiddels zijn er wat rechtzaken geweest en heeft me moeder me geprobeerd in een inrichting te krijgen wat haar niet gelukt is. Nu woon ik bij mijn beste vriend/vriendje en zijn moeder. We krijgen financieel geen ondersteuning van me moeder en amper van me vader. Het is al heel wat dat hun mij in huis hebben genomen, ik ben ze eeuwig dankbaar… maar ik voel me elke dag schuldig omdat ze het hier ook niet breed hebben qua geld. Ik schaam me rot voor mijn familie… binnen kort komt er weer een rechtzaak, geen idee waar hij over gaat.
De reden dat ik dit topic start… zijn er meiden die dit herkennen? die ook het huis uit gezet zijn? die zich ook geen raad weten met hun ouders? Mensen om me heen zeggen namelijk dat ik het maar los moet laten omdat ik er veel om gehuild heb en woede aanvallen heb erdoor (heel vervelend voor de mensen om me heen). Maar het lukt me niet en ik voel me vaak alleen & onbegrepen. Ik voel me trouwens wel erg thuis hier, voor 't eerst. Je kan hier je verhaal kwijt als je wilt! (:
Lots of love
Diana.