Ik ben het helemaal zat.

hoi allemaal!

Ik heb even gauw een accountje aangemaakt omdat ik even mijn verhaal kwijt wil… zit er al een poosje mee met mijn beste vriendin maar ben het vandaag helemaal zat!
Het is een lang verhaal, dus als je geen zin hebt, kun je ook het dikgedrukte onderaan lezen.

Wat er dus aan de hand is, ik had eerst een vriendin (nu niet meer lijkt me) en wij hebben een groot vriendengroepje dus zij zat daar ook bij, samen met mijn beste vriendin. Ik zal haar X noemen. Een jaar geleden begon het ofzo. Mijn allerbeste vriendin (noem der BFF) heeft een coole aparte fashionstyle en ze houdt ook van apart. X deed haar na met ALLES, serieus ALLES. Alles wat BFF bedacht, had zij ook na een tijdje… Ook groette X haar niet meer, wij groetten gewoon aardig, maar zij keek naar ons maar zij niets… BFF werd het zat maar deed verder nog haar best om de vriendschap te behouden… Ik liet alles maar een beetje voor wat het was en bemoeide me er verder niet mee.

Bff en ik hadden nog een hele goede vriend, Y. Hij was erachter gekomen dat hij homo was, en wij hebben hem gesteund en accepteerden het. We waren echt gewoon beste vrienden met zn 3en! Maar X kon daar blijkbaar niet tegen en is jaloers geworden… Ze was al jaloers op BFF en had haar kledingstyle al nagedaan, maar nu pakte ze ook nog Y af… Ze ging steeds meer met hem om en hij trok ook langzaam naar har toe. Wij hadden toen nog niks door, maar langamerhand kregen wij ook wat door maar leek het al te laat… Y en X zijn nu erg close en Y laat ons een beetje zitten… We hebben er toen ook wat van gezegd, en vooral Y deed zn best ons meer te betrekken bij de dingen… Dat ging goed voor zo’n 3 weken… Nu is het punt weer aangekomen dat BFF en ik weer worden buitengesloten, en dan vooral doordat X het spelletje zoo ontzetten goed kan spelen.

Zo was er een feest, en was X met haar beste vriendin over mij en mijn BFf aan het roddelen, OVERDUIDELIJK. En vandaag waren we het helemaal zat, ik hoorde mijn naam 2x vallen toen we aan tafel zaten op school, en mijn BFF vroeg wat er was en X wilde het maar niet zeggen… BFF zei toen ; oke het gaat dus over … (dat ben ik). Toen waren ze stil… Ik was de hele dag pissig vandaag, en kon me niet meer concentreren op school.
Na school besloten mijn BFF en ik met Y te praten, maar hij zei dat hij niks merkt. Hij zou het aan X navragen, maar wij hebben hem nog gevraagd niet te vertellen dat wij ons voelden buitengesloten door X. Dat heeft hij dus wel gedaan en Y reageerde erg boos via msn, ik vroeg haar waarom ze dan zo boos tegen ons doet, en ze zegt dat ze voelt dat ik en mijn BFF anderen en haar uitlachen, wat TOTAAL NIET WAAR IS!
Zij is juist degene die anderen uitlacht, en serieus, wij lachhen nooit mensen uit… En als we het doen zijn het grapjes, en dat weten die mensen ook. Y grapt altijd met ons mee, en daar zit ze dus blijkbaar niet mee… Ze zoekt gewoon een reden om ons te haten, dus gebruikt ze dat maar…

[b]Ik ben nu heel erg pissed, en was vandaag ook best verdrietig, maar heb me er wel zo’n beetje overheen gezet denk ik. Ben wel bang dat het lang nog niet klaar is, want iedereen in ons groepje begint zich er nou mee te bemoeien… Y schuift alle schuld op ons af, en verdraait alles zoals het lijkt dat wij alles doen… Ik begin echt gek te worden en totaal geen zin meer in het jaar… Ik weet dat het niet lang meer duurt naturlik, maar juist het eind van het jaar hoort leuk te ijn met klassenfeesten, uitstapjes etc, daar heb ik nou ook geen zin meer in als het zo moet… Mijn Bff en ik zijn gewoon beetje alleen, en de rest van het groepje staat aan de andere kant lijkt het wel, want Y kan mega goed stoken…

Sorry voor dit meeeeega verhaal, maar voel me al wat beter door het schrijven… Ik lees graag reacties, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! En superbedankt voor het lezen! Was een heuse klus, haha :stuck_out_tongue: [/b]

Als men Y wilt geloven, lekker laten doen… Weet je ook gelijk dat het stuk voor stuk een stuk bemoeials zijn en geen goede vrienden die niet beide verhalen willen luisteren.

Veel sterkte want volgens mij is het behoorlijk kut.

Dankjullie! Jawel, maar het is idd erg kut …

Ik heb ook dit soort drama meegemaakt en achteraf gezien had ik er gewoon boven moeten staan (heb daar soms wel spijt van). Ruzie is zooo onnodig dus mijn advies is om niet meer om te gaan met X, haar gewoon link laten liggen! Y ziet niet wat X doet dus helaas maar je zal moeten accepteren dat hij met haar om blijft gaan… maar dat hoeft niet te betekenen dat jullie het niet meer leuk kunnen hebben met Y! Ga gewoon om met de gezellige mensen uit jullie groepje en laat die andere lekker roddelen (zegt meer over hun dan over jullie), hopelijk heb je er wat aan! successss

Dankje! :slightly_smiling_face:

Ben er nu wel overheen gelukkig. Ze kan de pot op. Toen wij gisteren in de pauze zaten, zat zij ergens anders… Toen gingen mijn bff en ik even ergens anders zitten, gaat ze PRECIES op onze oude plek zitten waar we dus eerst zaten… Kon ze niet meteen bij ons komen zitten dan?
En dat gebeurde later wéér! ;s Ook loopt ze ons straal voorbij, ze zei wel dat het opgelost was en we normala konden doen tegeb elkaar, maar wij zijn de enige dan. Wij zijn haar zat, en gaan haar maar ook negeren… het kan me nu helemaal niets meer schelen en ben ook niet meer verdrietig :slightly_smiling_face:

Dankje wel allemaal!