ik ben gewoon een obsessie voor hem.

haaaaay =)

Ik heb dus steeds maar ruzie met mn vriendje,
het ging eigenlijk ook heel snel tussen ons,
vandaag precies 3 weken geleden had ik met hem afgesproken en vandaag precies 2 weken geleden kreeg ik dus met hem.
hij was overal heel zeker over enzo en ja ik eigenlijk ook wel,
ik zag helemaal geen nadelen en we waren helemaal verliefd.
hij wil nu echt ELKE dag afspreken ofzo en altijd bij hem thuis,
en als ik een keer van mn moeder niet mag omdat ze natuurlijk ook wil dat ik weleens thuis ben bij haar word hij helemaal kwaad, gaat ie schreeuwen boos doen enzovoort en dat steeds weer opnieuw elke dag en weet ik veel wat. hij is zooooooooooo verliefd op me dat is gewoon niet meer normaal! ik ben echt een obsessie voor hem. hij gedraagt zich als een klein kind terwijl hij 16 is. ( maarja jongens worden nooit volwassen toch? ) Ik word gewoon gek van hem. Nu weet ik dus niet wat ik met mijn gevoel aan moet. Ik ben niet meer zo verliefd als in het begin helemaal niet zo verliefd en ik word echt GEK van hem! & als ik bijvoorbeeld over een weekje bedenk dat ik het toch echt uit wil hebben, wat kan ik dan het beste zeggen?

Praat met hem. leg hem uit dat je moeder je ook wilt zien, je ook nog vriendinnen hebt, maar dat je natuurlijk ook bij hem wilt zijn alleen dat kan niet altijd. leg hem ook uit als hij zich als een octopus aan je vastzuigt dat dat nogal benauwd en plakkerig voelt en dus niet zo fijn. dat je hem daardoor dus ook minder leuk (kan gaan) vind(en)

Ja, die eerste dingen heb ik al een paar keer tegen hem gezegd, word hij meteen weer boos en dat laatste ga ik zeker nog wel tegen hem zeggen.

Hij moet begrijpen dat je niet élke dag naar hem thuis kan komen. Zeg dat je eens echt niet kan, of dat je moeder dan echt boos wordt op je, of dat hij maar eens naar jou moet komen.
Zoiets ‘normaals’ moet hij echt wel begrijpen hoor…
Praat dus eens goed met hem… :slightly_smiling_face:

Tja gewoon uitleggen en als jij het echt niet snapt na zoveel keer dan vrees ik dat er weinig aan te doen is. Leg het ni uit op het moment zelf maar op het moment dat er geen sprake van is. Dus als je wilt uitleggen dat je ni elke dag wil afspreken, zeg dat dan niet op het moment dat je “nee” wil zeggen of op het moment dat hij het vraagt. Bespreek het gewoon op n dag dat je al samen bent.