Ik ben getrouwd met mijn mobiel

[i][b]Oke, getrouwd is wel wat overdreven maar ik kan echt niet zonder mijn mobiel!
Het liefst zit ik er de heledag mee… maaar nu komt het… mijn ouders hebben echt een bloedhekel aan dat ding, omdat ik er inderdaat best wel veel mee zit… Ik heb elkedag wel gedoe met me ouders omdat ze het niet goed vinden dat ik bijna altijd dat ding in mijn handen heb…
Zijn er tips?? Want als ik me niet ga aanpassen dan wil mijn moeder hem innemen voo 1 WEEK :flushed:
En ben ik de enige die altijd zo’n gedoe met me mobiel heeft of zijn er meer??

xoxo[/b][/i]

-

Hoe was de bruiloft?
Spreek anders met je ouders af dat je b.v. tussen 6 en 7 met je mobiel mag en tussen 8 en half 9 's avonds(zoiets dan he). Leg hem in de tijden dat je er niet mee mag in je jaszak of op een andere plek waar je niet zo snel bij kan en zet je geluid uit.

Een week aan de kant leggen is denk ik niet de oplossing.
Maar maak bijvoorbeeld duidelijke afspraken:

• geen telefoon tijdens het eten (laat hem dan bijv. in de woonkamer liggen)
  • als jullie een dagje weg gaan mag hij niet mee
  • avondje met het gezin op de bank? telefoon uit!

Enzovoort

Zet hem op vliegtuigstand, dan kun je er niks mee haha. Ja spelletjes, maar ach.

Maar stel regels voor jezelf op! Geen mobiel tijdens het eten, leren en wanneer je iets doet met je ouders.

Leg je telefoon op je kamer en ga iets van een hobby doen, tekenen, een diy misschien, of nodig een vriendin uit