Ik ben eruit gestuurd >.<

Ja, omdat ik 3 keer mijn huiswerk niet had. Normaal krijg je dan een gele kaart. En dan moet je het aantal gele kaarten dat je in totaal in korte tijd hebt in uren nablijven. Maar die man vind het niet streng genoeg. Nu moest ik een stuk gaan schrijven, hoe ik ervoor kan zorgen dat ik de volgende keren me huiswerk wel gemaakt heb. En dat moet ik 20 keer overschrijven, en dan laten ondertekenen door me ouders. Maar ik kan dit niet normaal laten ondertekenen zonder dat me moeder me slaat. Hoe los ik dit op? Ik kan het ook gewoon niet doen, maar dan stapt die docent naar de coördinator, en dan krijg ik ergere problemen. En ik mag de les niet meer in.

Gewoon je huiswerk maken.

Okay ^^

door omstandigheden thuis, kan ik me huiswerk niet maken >.<

Dan vertel je dat tegen je leraar en/of mentor. Beter vertellen wat er is (als je dat nog niet gedaan hebt…) dan elke keer gezeik dat je het niet gemaakt hebt.

Je zou inplaats van op girlscene zitten je huiswerk kunnen maken. desnoods bij een vriendin of ergens in een park. het weer is mooi genoeg.

en gewoon rustig het tegen je moeder vertellen van die kaart.

Praat hier met je mentor over, vertel dat je je huiswerk niet kunt maken vanwege je thuissituatie

Ja, ik ga zo beginnen. Ik zit hier toch alleen maar een beetje ziek thuis… Ik denk dat me ouders er zowiezo wel achter komen…

Probeer nu je huiswerk + strafwerk te maken, en vertel je leraar / vertrouwenspersoon waarom je je huiswerk niet altijd af hebt en waarom je je werk niet kan laten ondertekenen… Zodra zij weten dat er iets mis is thuis, kunnen zij je misschien helpen :slightly_smiling_face:

Okiej… :slightly_smiling_face: Anders zoek ik die man die me dat strafwerk gegeven heeft wel op morgen. Dan heeft hij de tijd om met me te praten…

Succes :slightly_smiling_face: