Ik ben een weddeschap?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i] oke… ik vind het wel heel raar, en ik weet niet wat ik hier van moet denken,

mijn vriendje en zijn vriend hebben blijkbaar met elkaar gewed.
Zijn vriend zegt : jullie houden het geen 2weken vol.
En hij zegt dus dat het makkelijk is ofzo?

Maarja, de prijs:
Als mn vriendje wint, mag hij hem slaan? ( uh juist… )
& als zijn vriend wint, Krijgt hij het broertje van mijn vriendje als SLAAF?
Ik vind het wel een hele rare manier… om tewedde.

Wat zou jij doen als je vriendje zoiets zou doen? en wat zou je denken…[/i]

Haha, ik vind het wel iets om te lachen. Ik zou het niet serieus nemen :’)

het zijn jongens

Tegen hem zeggen, like; ‘‘Oh, dus ik ben iets waar je zomaar om wedt, een ‘ding’?’’
En je ziet dan wel hoe hij reageerd. n.n

Ja idd, ik ben van plan om iets tezeggen als :
en ga je winnen met de weddeschap? ;p

Ik vind het een leuke weddenschap xD

Gewoon een jongensding :stuck_out_tongue: Ik zal je er niet zo druk om maken… Plus zo te zien heeft je vriendje wel vertrouwen in jullie 2 (is ook handig)

Ze bedoelen het niet slecht…

Nee dat weet ik,

het lijkt me juist wel lief dat hij zegt dat het heel makkelijk is?

Dat is dus gewoon een geintje tussen hen.
Je vriend gaat ervan uit dat jullie het langer volhouden, dus dat is alleen maar positief :wink:

Ja jullie hebben wel gelijk :blush:

Als hij nou degene was die had gewed dat jullie het minder dan twee weken vol gingen houden, dan had ik me wel zorgen gemaakt :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha zoiets had ik ook met mijn vriend.
Hij had gewed met zn vriend dat hij met me ging trouwen.
& dan zou zijn vriend de bruidstaart betalen. :stuck_out_tongue:

haha, vond het juist super schattig!

tsja het zijn jongens he die doen nou eenmaal rare dingen :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik zou me er niet druk om maken, en anders maak je er gewoon een grapje over ofzo, kijken wat 'ie zegt.

ach kijk het gewoon 2 weken aan/! als het wel een rare weddenschap is gaat het daarna wss uit en anders niet?! :slightly_smiling_face: Maar denk dat je het maar egwoon moet zien als een nutteloos jongensding om de tijd te doden ofzo!:stuck_out_tongue:

-dubbelpost sorry-

Haha doet me denken aan een weddenschap die ik vorige week hoorde. Op een college met zo’n 200 jongens staat een weddenschap op wie het eerste twee vriendinnen van mij (een eeneiige tweeling) kan krijgen. Haha en die krijgt dan een aantal bakken bier (lukt niemand btw :p) :fu:

Typisch jongens…

wat houden jullie geen 2 weken vol volgens die vriend?

Dat we 2weken met elkaar niet kunnen halen.
alleen vrijdag heeft hij al verloren