"ik ben een SLET"

Waneer ik een probleem heb vind ik mezelf op een of andere manier steeds terug bij jullie. De mening van een anoniem onafhankelijk iemand kan soms alles verhelderen…
And once again i find myself here, wat maar een ding betekend. Ik heb een probleem…

De title zegt het denk ik al. Ik kan nu om alle mogelijke manieren om het onderwerp heen gaan draaien zoals ik in mijn vorige drie pogingen deed tijdens het schrijven van deze poll… Maar ik ben een slet al het aan andere ligt… Ik wordt gezien als makkelijk en die kan je wel hebben.

Het begon allemaal iets van 2 maanden geleden op heet feestje van een vriend… hier zoende ik met Tim. De volgende dag zoende ik met een andere jongen met als gevolg dat ik een week lang met een sjaal op school rond liep om mn hickeys te verstoppen voor iedereen. (wat terzijde geen aanrader is als je nooit een sjaal draagt, iedereen wist het binnen de kortste keren zonder iets te hebben gezien)
Na dit weekend besloot ik dat het anders moest en ik hielt mezelf goed in toom… tot ergens in de mei vakantie. Hier was ik weer op een van de feestjes bij Tim en had ik het iets te gezellig met Hans. Alles chill twee keer kan, en niet iedereen wist van Hans.
OKE waarschijnlijk heeft inmiddels iedereen als wel een mening over me gevergd… of je vind me een slet of je vind dat ik me aanstel. maar ik ben nog niet klaar… want tjaa in mijn leven moet alles nog 3x zo MESSEDUP. Dus om het moeilijker te maken heb ik vrijdag met een gast die ik best goed ken gezoend…
Ik heb het gewoon leuk met jongens, Ik heb atlijd een beste vriend gehad. Maar ook op gebied van feestjes heb ik het leuk… en weet je de helft is van je bent jong boeiend, NO BIGGIE! Maar er is ook iets in mij wat zoiets heeft van alweer…!

Voor dat die een nog waziger verhaal wordt ga ik het posten. Ik heb gewoon even jullie mening nodig is dit normaal… Wat vinden jullie? hoe denken jullei over zulk soort dingen…
Je mag alles zeggen, ik kan het inmiddels aan! Ik weet gewoon even niet hoe en wat…

Ik vind dat je overdreven doet. Ik ken zat meiden die elk weekend een ander hebben, zelf weten. Persoonlijk heb ik hier geen behoefte aan, en ja je word dan snel gezien als makkelijk te krijgen, maar als jij er plezier aan beleeft en er geen spijt van hebt is het prima. Mensen oordelen snel over anderen, daar moet jij je niks van aantrekken. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Ik vind je echt geen slet. Sterker nog, dit is allemaal best onschuldig, zoenen met een paar jongens. Welke meid heeft dat niet gedaan? Ik had een verhaal verwacht met gangbangs en prostitutie ofzo :’)

Watwatwat, je hebt met een paar jongens gezoend dus je bent een slet?
Dayum. Dan ben ik echt de opperslet haha.
Anyhoe, je bent echt geen slet, beetje genieten mag toch.

Je hebt met een paar (4, als ik het verhaal goed begrijp) jongens gezoend? Lijkt me geen dramatisch groot probleem. Als je jezelf er goed bij voelt en het gewoon leuk vind om zo met jongens te zijn dan denk ik dat dat gewoon prima is.

Ik vind het begrip slet zo’n bullshit. Zelfs al zou je elke dag seks hebben met een ander, als jij je daar fijn bij voelt is daar helemaal geen fuck mis mee.

Zoveel jongens hebben sommige van mijn vriendinnen op 1 avond. Dus ik zou je niet al te druk maken :wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes: Dit dus

3 keer met een ander zoenen vind ik geen slet, als je 3 keer seks zou hebben in 1 week met verschillende jongens dan wel. Maar in je verhaal staat niks over seks dus daar ga ik niet van uit. Als je dit wilt blijven doen prima, maar dan zou je denk ik hier geen topic over maken. Dus misschien wat minder zoenen? En alleen met jongens waar je ook echt wat voor voelt? En niet van ‘ja het was wel gezellig’

Haha, ik dacht eerst nu komt er een verhaal met seks met verschillende jongens op een avond of zo :’). Nee je bent geen slet, je geniet gewoon van je jeugd. Als je maar geen dingen doet waar je eigenlijk niet achter staat dan is het goed.

Oh jeetje, als je dan al een slet bent, moet je maar eens een paar vriendinnen van me ontmoeten :cold_sweat:

Ik vind dit nog best meevallen, maar aangezien je er zelf mee zit, dan zou ik er even een tijdje mee stoppen. Want je moet doen waar je jezelf goed bij voelt vind ik, en voor jou is dat even rustig aan doen met jongens. Prima dat je goed met jongens om kunt gaan maar je hoeft niet altijd te zoenen he.

Je hebt ze gezoend, je hebt ze niet allemaal achter elkaar gedaan…
Het valt allemaal reuze mee.

Ik heb ooit 1 minuut na elkaar twee beste vrienden gezoend en niemand vond me een slet. We konden er juist allemaal wel om lachen.
Mijn vriendengroep heeft zelfs een stamboom. Wie met wie gezoend heeft en hoe we dan weer allemaal met elkaar in verbinding staan.
Laten we zeggen dat iedereen iedereen ondertussen gezoend heeft :'D

Dit inderdaad ja :’) Maar ben het ook eens met MORIARTY. Doe waar je je prettig bij voelt.

Haha ik moest ik wel ff lachen om je woordkeuze hier :stuck_out_tongue:

maar @ts, ik vind je geen slet en idd wel een beetje een aansteller. Het is ook niet alsof het je overkomt, je doet het zelf. Dusseh, als je 't echt zo erg vind, zoek een andere hobby haha.

wauw , ken zoveel ergere meisjes. je bent totaal geen slet. :sob::muscle:

Oke wauw, ik vraag me dan af wat je dan van mij vind als je jezelf al een slet vind damn, ik maak ook gewoon plezier, niks vn aantrekken

Ik vind je echt geen slet. Maar als jij je zo wel voelt, kunnen wij dat moeilijk veranderen. Ik denk dat de beste oplossing is dat je nu even rustig aan gaat doen, tenzij je je er goed bij voelt! Xx