Waneer ik een probleem heb vind ik mezelf op een of andere manier steeds terug bij jullie. De mening van een anoniem onafhankelijk iemand kan soms alles verhelderen…
And once again i find myself here, wat maar een ding betekend. Ik heb een probleem…
De title zegt het denk ik al. Ik kan nu om alle mogelijke manieren om het onderwerp heen gaan draaien zoals ik in mijn vorige drie pogingen deed tijdens het schrijven van deze poll… Maar ik ben een slet al het aan andere ligt… Ik wordt gezien als makkelijk en die kan je wel hebben.
Het begon allemaal iets van 2 maanden geleden op heet feestje van een vriend… hier zoende ik met Tim. De volgende dag zoende ik met een andere jongen met als gevolg dat ik een week lang met een sjaal op school rond liep om mn hickeys te verstoppen voor iedereen. (wat terzijde geen aanrader is als je nooit een sjaal draagt, iedereen wist het binnen de kortste keren zonder iets te hebben gezien)
Na dit weekend besloot ik dat het anders moest en ik hielt mezelf goed in toom… tot ergens in de mei vakantie. Hier was ik weer op een van de feestjes bij Tim en had ik het iets te gezellig met Hans. Alles chill twee keer kan, en niet iedereen wist van Hans.
OKE waarschijnlijk heeft inmiddels iedereen als wel een mening over me gevergd… of je vind me een slet of je vind dat ik me aanstel. maar ik ben nog niet klaar… want tjaa in mijn leven moet alles nog 3x zo MESSEDUP. Dus om het moeilijker te maken heb ik vrijdag met een gast die ik best goed ken gezoend…
Ik heb het gewoon leuk met jongens, Ik heb atlijd een beste vriend gehad. Maar ook op gebied van feestjes heb ik het leuk… en weet je de helft is van je bent jong boeiend, NO BIGGIE! Maar er is ook iets in mij wat zoiets heeft van alweer…!
Voor dat die een nog waziger verhaal wordt ga ik het posten. Ik heb gewoon even jullie mening nodig is dit normaal… Wat vinden jullie? hoe denken jullei over zulk soort dingen…
Je mag alles zeggen, ik kan het inmiddels aan! Ik weet gewoon even niet hoe en wat…