Ik ben een Nomaad

Ik ben mijn hele leven mishandeld geweest en nu ben ik het zat. Ik logeer telkens bij anderen, maar nooit dat ik terug naar huis wil. Het wordt steeds erger. De mishandelingen. Ik heb geen permanente verblijfplaats en sta op urgentie van begeleid wonen. Ik ben bang dat ik na dit verblijfadres geen ander adres meer kan vinden. Wat kan ik doen? Heeft iemand dit ook gehad?

Wow, wat heftig zeg.
en nee, dit heb ik nooit gehad, en ik heb ook eigenlijk geen idee wat je nu het beste kunt doen, sorry.
heel veel sterkte, ik hoop dat je situatie snel beter wordt!

Na dit verblijfadres? Je bedoeld na het begeleid wonen?

Als je geen urgentie krijgt voor begeleid wonen, kun je misschien urgentie aanvragen bij de woningbouw vereniging? En dan op jezelf wonen zonder begeleid wonen. Ik weet niet of je dat kan maar het is maar een idee.
Daarnaast kan je altijd nog in een crisisopvang onderdak vinden, en daar kan je 3 maanden blijven dus je zal echt niet op straat komen te staan!!

Daarnaast zou ik naar een maatschappelijk werker gaan, die kan je ook eventueel doorsturen naar iemand die je kan helpen met je mishandelingen in het verleden, maar ze kan je vooral helpen met het zorgen voor onderdak en je opties geven daarvoor.
Ik weet niet hoe het zit met je inkomen, maar ook daar kan ze je bij helpen.
Het is maar een ideetje, maar ik denk dat zo iemand veel voor je kan doen!

Good luck :sob::muscle:

Ik sta op de wachtlijst van begeleid wonen en ik logeer telkens tijdelijk bij anderen

bedankt!!