Hoi, ik ben nieuw hier en ik gok dat dit het enige topic is dat ik hier ooit ga openen. Ik heb jullie advies nodig.
Driekwart jaar terug sprak ik af met een dame via Tinder. Vanaf het begin hadden we echt een topklik, wederzijds.
Leuke dates, leuke dingen doen, goede gesprekken, niet uitgepraat raken. Uiteindelijk minimaal vijf keer afgesproken. Nog nooit in mijn leven met iemand zo’n goede klik gehad.
Bij de laatste date vertelde ze dat ze het toch niet zag zitten. Dat ze ons meer zag als vrienden, mij wel leuk vond, maar het lastig vond om te werken naar een relatie.
Na die tijd hebben we nog vaak afgesproken om samen te hangen. Gewoon voor de gezelligheid. Verder niets gebeurd.
De laatste keer, twee weken terug, waren we aan het lunchen, driekwart jaar later en voelde ik weer vonkjes opkomen. Toevallig vertelde ze (vroeger) extreem actief te zijn op dit forum. Dus dit is de beste plek om deze vraag te stellen.
Wat moet ik doen? Moet ik luisteren naar mijn gevoel en kijken of we de liefdesdraad kunnen oppakken of moet ik het laten.