ik ben een foute jongens/groepen magneet

Okee de titel is een beetje raar maar waar het op neer komt:
Ik trek altijd de verkeerde jongens aan, en op de een of andere manier durft nooit een jongen alleen op me af te stappen (?) ik krijg altijd groepjes achter me aan en dat is op een gegeven moment gewoon heel erg vervelend. Ik voel me dan heel erg bekeken en zeker als ze steeds mijn naam gaan roepen of me de hele tijd aantikken en verder niks doen behalve af en toe iets zeggen maar verder komt het nooit tot iets.

En dit gebeurd me dus regelmatig. Ik weet niet goed wat ik verkeerd doe… Hoe trek ik gewoon een leuke jongen aan?!
En heeft iemand tips wat ik tegen dit irritante gedrag kan doen? Ik word er echt gek van namelijk

Duidelijk maken dat je niet geïnteresseerd in ze bent. Dan haken ze vanzelf af.

En hoe je gewoon een leuke jongen aantrekt? Niet. Lekker afwachten. Ooit komt er wel eentje alleen naar je toe…

Nou, als je dit zo beschrijft, ben ik heel benieuwd waarom jij anders bent dan andere meiden? Als jij foute jongens aantrekt dan moet je zelf ook wel iets uitstralen…

Ik denk dat dat soort jongens gewoon achter ieder mooi meisje aangaan, dat is typisch voor ‘hun soort’. Dus zie het als een compliment, en verder gewoon negeren :slightly_smiling_face:

Ik ben zelf totaal geen fout type dus dat is niet het probleem! Ik ben juist meer het brave type :stuck_out_tongue: En ik vind het dan ook onaardig om ze af te poeieren maarja ik word er wel gek van

Als je niet durft duidelijk te maken dat je er niks van moet hebben gaan ze door. Dat soort types proberen het (denk ik) gewoon bij iedereen, en dan kijken wie hapt.
Ik denk omdat je zo ‘braaf’ bent, je gewoon niet van je af durft te bijten en het allemaal maar pikt xD
Niet doen dus! Doe gerust een beetje bot.

Okee haha ik zal het proberen… misschien ben ik ook wel te aardig tegen ze xP