Ik ben een catfish..

Hey, ik zit met een heel groot probleem.
Ik speel al jaren een spel en daar heb ik een jongen leren kennen 3 jaar geleden. Op dat moment had ik een schuilnaam en al.
Nu 3 jaar later, praten we dagelijks en kennen we elkaar ook goed en vinden wij elkaar ook leuk. We willen elkaar ook ontmoeten natuurlijk, maar ik ben niet wie ik gezegd dat ik ben.
Ik heb gelogen over mijn leeftijd/naam/nationaliteit. Eigenlijk alles dus. Maar we vinden elkaar zo leuk en ik weet dat ik niet langer kan liegen, maar ik wil hem niet kwijt raken.
Ik wil zijn hart niet breken of contact verbreken…
En ik weet echt niet wat ik moet doen. Want qua leeftijd zou het nooit kunnen…
Ik kan en wil het hem niet vertellen, maar ik kan ook niet zomaar stoppen met het praten met hem.
Er lijkt geen oplossing te zijn. EN IK WORD ER ZO GEK VAN, kan er niet meer van slapen.
Het was nooit de bedoeling dat het zover zou komen. IK weet ook dat niks mijn gedrag goed kan praten
Ook al zou ik de waarheid vertellen, ik heb al teveel over mezelf gelogen.

Alsjeblieft, hulp graag i k ben heel radeloos

bedankt voor het lezen van het hele stuk tekst !

Misschien kan je er even wat meer over vertellen.
Hoe oud ben je en hoe oud heb je gezegd dat je was, wat voor nationaliteit etc. ?
Hoe oud is hij, wonen jullie dicht bij elkaar? Heb je wel je eigen foto gebruikt?

Hij is 22 ik ben 16 maar hij denkt dat ik 18 ben
ik heb gelogen over mijn naam en nationaliteit . hij denkt dat ik marokkaans ben maar ik ben surinaams
dit is allemaal achterlijk dat weet ik … maar ik paniek en haat mezelf hierom

Catfishdog

Maar ja, wat de rest dus zegt. Hier kunnen we niet heel veel wijs uit worden. Als je verder wel eerlijk bent geweest over je persoonlijkheid en leven heb je een kans dat het goed uitpakt, maar dat is natuurlijk afhankelijk van zoveel dingen dat wij daar weinig over kunnen zeggen eigenlijk. En tja… je zult zelf die keuze moeten maken.

-