Ik ben een beetje radeloos ..

Ik wil even mijn verhaal kwijt, omdat ik zelf niet meer weet wat ik nu moet voelen en denken. Ik heb op Girlscene al een profiel, maar ik wil liever anoniem blijven. Ik hoop dat jullie dit begrijpen… Alvast bedankt voor het lezen en comments zijn natuurlijk welkom! =)

Oke, ik heb ongeveer 3maanden geleden een hele leuke jongen leren kennen. Dit gebeurde op hyves en van het een kwam het ander. Voor mij totaal onverwacht, omdat ik er eigenlijk niet op zat te wachten. Maar al heel snel gingen de prive-berichten heen en weer en voordat we het door hadden waren we al heel snel 50 berichten verder … Onze berichten werden steeds langer en het werd ook steeds leuker! We begonnen er ook allebei erover dat wij eigenlijk niet zo’n grote praters zijn en dat het heel raar is dat wij steeds maar weer berichten naar elkaar sturen. Dit ging nog een hele tijd zo door en zijn berichten werden steeds liever en hij vertelde me ook een aantal dingen uit zijn privé-leven, wat ik natuurlijk zeer op prijs stelde. Op een gegeven moment (ongeveer 60 á 70 heeeleee lange berichten verder) waren we het met elkaar eens om een keertje af te spreken. (Even voor de duidelijkheid: ik spreek normaal gesproken nooit zo 1,2,3 met een jongen af, laat staan via internet…) Dit heb ik ook tegen hem gezegd en hij zei ook meteen dat dit voor hem ook best nieuw is en dat hij dit ook niet zomaar 1,2,3 doet, maar dat hij mij ontzettend graag wil ontmoeten. Ondertussen had ik ook zijn mobiele nummer en bijna elke middag kreeg ik weer een ontzettend lief smsje van hem. Ik voelde me gewoon helemaal happy en ik wou hem ook heel graag ontmoeten.

Dit is 2weken geleden ook gebeurt… Voor mijn gevoel was de klik er meteen en ik was ook de hele dag bij hem. Wat mij op viel, dat hij me helemaal niet meer los wou laten en hij kustte me ook de hele tijd (lees: 6uur lang) op mijn voorhoofd (wat ik echt een ontzettend lief gebaar vind) en ik weet niet hoelang ik in zijn armen lag… Het voelde gewoon perfect! Hij zei opeens ook tegen me dat ‘Hyves toch nog ergens goed voor is, anders had hij me nooit leren kennen’ … dit vond ik zo lief en (voor mijn gevoel) liet hij duidelijk merken dat hij meer voor mij voelde dan alleen een doodgewone vriendschap.

Toen hij mij s’avonds op de fiets laat naar het station bracht, wou hij m’n hand niet eens meer los laten en op het station zaten we ook nog de hele tijd te knuffelen enzo … hij zei tegen me dat hij me weer heel snel wou zien en toen ik uiteindelijk in de trein zat kreeg ik een ontzettend lief smsje dat hij me nu al mistte en dat hij me weer heel snel ziet. Dit was voor mij een bevestiging dat het niet eenmalig zou zijn.

De dag erna had ik hem een lief smsje gestuurd, omdat ik gewoon blij was, maar toen kreeg ik dus helemaal geen reactie meer terug (wat echt niet bij hem pastte), dus toen heb ik hem s’avonds laat een smsje gestuurd wat er is … dus toen kreeg ik een smsje (meteen) terug; ‘He lief, sorry dat ik niet reageerde… lig wel al op bed! Moet er weer vroeg uit… Ik vond het fijn met je gister :slightly_smiling_face:! en nog even en dan zie ik je weer =D! Dikke kus voor jou’. Oke, toen heb ik hem nog wel opgebeld omdat ik echt helemaal door de war was (ik had echt angst dat hij me voor de gek hield, omdat dit niet de eerste keer was dat ik zoiets meemaakte), en toen zei hij me dat ik me geen zorgen hoefde te maken en dat bij hem echt alles goed zit. Toen ik ophing kreeg ik weer een smsje van hem dat ik me écht geen zorgen hoefde te maken en dat bij hem écht alles goed zit…

Nou oke … maar nu komt het … die dag erop wou ik ontzettend graag met hem bellen omdat ik hem gewoon mistte en toen kreeg ik ook een smsje terug dat hij eerst ff nog boodschappen moet doen en daarna zou hij me meteen opbellen … Verder was ook niks aan z’n smsje te merken, ik vond 'm gewoon (zoals altijd) heel lief qua z’n woordkeuze enzo … maar ik zat tevergeefs te wachen op een belletje, want tot op heden heeft hij me niet meer opgebeld of wat dan ook … opeens deed hij zo alsof hij niet meer bestond … ik vond het raar en ik belde hem 1dag later zelf op, omdat ik me best zorgen maakte, maar hij nam zelfs z’n telefoon niet meer op (zelfs niet met een anoniem nummer) … ik heb hem 3 dagen later een hyves berichtje gestuurd, omdat ik gewoon niet wist wat aan de hand kon zijn, maar zelfs hierop heb ik geen reactie meer terug gekregen…

we zijn nu inmiddels 2 weken verder en hij laat niks meer van zich horen … ik kan het me gewoon niet verklaren en ik snap het ook allemaal niet meer … ik ben echt de weg kwijt en ik weet ook niet meer wat ik nog moet doen … ik zie namelijk op hyves dat hij wel op m’n hyves zit te kijken (ik ben goldmember) en zodra ik een nieuwe foto heb is hij als eerste op m’n hyves … Dit alles past gewoon niet bij elkaar en ik word gewoon gek =(.

We waren zelfs al plannen aan het maken voor de kerstvakantie en hij wou de volgende keer ook naar mij toe komen enzo … dit is toch allemaal zo tweestrijdig? Pff … ik weet echt niet meer hoe ik moet denken…

Oke, sorry voor mijn té lange bericht, maar ik moest het gewoon kwijt … en maybe is er iemand die mij misschien een goeie raad kan geven wat ik kan doen (of wat ik niet moet doen), want ik weet het gewoon niet meer =(

[i]mmm wat gek!
misschien dat hij nu beseft dat het wel erg snel ging,
en een beetje bang is?

wij meiden zouden zeggen “sorry het gaat te snel, geef me wat tijd”
maar jongens gaan er misschien van uit dat je dat kan ruiken ofzo?

ik zou me proberen te focussen op wat leuke dingen,
en misschien word het wel weer zoals het was.

succes meid! [/i]

ik heb zo ook mijn probleempjes met jongens…
maar dit is idd beetje tegenstrijdig, miss moet je op hyves gewoon een bericht sturen of sms’en, zonder een vraag in te zetten. gewoon duidelijk zeggen wat je vind en hoe je je voelt. en er gewoon een punt achter zetten. als hij reageert is het een goed tegen, zo niet dan is het klaar en wilt hij dus nix van je.
klinkt heel naar maar het is wel zo…en zo kan je er achter komen.
zonder de heletijd maar te vragen wat er is en er geen antwoord op krijgen.
xx hoop dat het jehelpt! laat je ook ff weten wanneer er weer nieuws is?

Misschien zou je em moeten opzoeken? D:
Straks heeft ie problemen met andere mensjes ofzoo. geen idee.

pff shit zeg, ook omdat ie nog wel op je hyves kijkt…
ik zou het eigenlijk niet zo goed weten, je hebt al op een paar manieren contact gezocht maar hij reageert niet…

je zou even kunnen wachten met nog meer contact zoeken eventueel
of langs gaan als je zn huis weet te vinden ofzo…

heey dit is echt heel vervelend!
maar ik zou het net zo doen als BrazilianGirl.
het is wel heel vervelend maar sommige dingen kun je gewoon beter vergeten.
heel veel succes!

Je hebt genoeg contact geprobeerd contact met hem te zoeken… nu is het toch echt aan hem… Helaas meis maar ik denk dat je moet wachten waarbij de kans ook erg groot is dat je helemaal nooit meer iets van hem hoort

Wow damn, dit moet heeel erg kut voelen. Ja ik weet niet, misschien mag ie geen contact meer met je opnemen voor de een of andere reden… wel heel raar dit :confused: Mss nog een tijdje afwachten, en dan laten voor wat het is…

Woont hij erg ver weg ? Misschien moet je gewoon als verrassing langsgaan?

pff dat is klote zeg…
Neemt hij nog steeds zijn telefoon niet op? Wat raar!

Misschien kan je hem een mailtje/berichtje sturen met dat je ziet dat hij op je hyves kijkt enzo, dus of hij dan alsjeblieft iets kan laten weten, dan weet jij ook weer waar je staat.

Pff dat is irritant. Maar als ik jou was zou ik het eerst laten rusten. Waarschijnlijk ging het allemaal te snel voor hem en heeft hij tijd nodig.

Als hij je nog een keer wil zien, zal hij vanzelf een keer van zich laten horen.

Dankjewel voor de reacties! Ja ik vind het ook heel raar … ik heb al eens meegemaakt dat je meteen al merkte dat de 1e date al niet zo goed liep ofzo, maar dit is zelfs voor mij heel vaag … eerst zo lief doen en daar was echt niks meer ‘stoers’ bij hoor haha (hij is voor z’n vrienden de stoere jongen weetjewel), hij ging zelfs nog extra kussens voor me halen omdat hij van mening was dat ik niet echt comfortabel zat op z’n bank (ja is ff een stom voorbeeld, maar dan snappen jullie tenminste hoe hij op die dag was) … en dan opeens stilte =(. Ik was die dagen ook echt helemaal niet meer mezelf en zat gewoon te huilen omdat ik bang was dat ik hem kwijt ging raken, omdat ik zelf toch wel merkte dat ik echt meer voor hem voelde (en nu nogsteeds) …

Ja ik wil ontzettend graag naar hem toe gaan, maar hij woont 2,5uur van me vandaan *ja i know, tis wel een afstandje, maar hier hebben we toen beiden voor gekozen en voor hem was het ook geen groot probleem* … en misschien als ik bij hem ben dat hij dan niks meer van me wil weten (waar ik dus niet achter kan komen, omdat ik niet snap waarom hij steeds maar weer naar m’n hyves/foto’s zit te kijken) … Ik wil ook niet als een hondje overkomen… alhoewel ik al te graag naar hem toe wil gaan, maarja ik ben gewoon bang voor z’n reactie… Is denk ik ook geen goeie oplossing…

Ik heb wel gemerkt dat hij niet echt over zijn gevoelens kan praten (over z’n ouders enzo) … en ik denk dat dit ook bij zijn gevoelens hoort… en de beste oplossing (in zijn ogen) is dan: gewoon afkappen, dan hoeft hij ook niet over zijn gevoelens te praten… Oke dat kan best, maar waarom deed hij op onze deed zo ontzettend lief tegen me? (Hij had het zelfs erover dat hij vlinders voelt… hier heb ik toen niet echt op gereageerd, omdat het mij nogal overdonderde)… maar dat past toch alles niet samen?!

En ik durf hem ook niet meer op te bellen, omdat ik dat toen al best vaak heb gedaan die dag … Ik kan me ook wel voorstellen dat het voor hem nogal benauwend was, omdat ik best wel hopeloos overkwam, maar dat kwam gewoon omdat hij zo deed alsof ie niet meer bestond *zucht* … tis echt moeilijk …

Maar bedankt voor jullie reacties en ze zijn nogsteeds altijd welkom … tis fijn om te horen hoe andere meiden erover denken =) Dankje!! …

Ik zou inderdaad, net als al is gezegd, een mailtje/smsje o.i.d. sturen met daarin hoe jij je nu voelt en wat jij van deze situatie vind.

Je moet het zo zien: Als jij je echt leuk vind laat hij dan echt wel wat van zich horen. Zo niet, is hij just not that into you.

Ik snap wel hoe je je voelt, sterkte dus meid!

Jongens zijn gewoon raar en stom :frowning_face:
Ik maak ongeveer hetzelfde als jij mee! Eerst doet 'ie keiverliefd en dan ineens nietmeer. En dan zegt 'ie weer dat hij mij graag ziet. En nu ineens zegt die; ''Ik wil je negeren, ik weet niet waarom, ik heb er gewoon zin in." Dan stuurt die ‘<3’, en zegt 'ie vriendschappelijk he!
Ik snap er gewoon niets meer van.
Ok hier heb je helemaal niets aan, sorry ;(
Volgens mij weet hij gewoon niet wat hij wil, of twijfelt hij ofzo. Maar als ik jou was zou ik geen moeite aan hem verspillen, en hem gewoon uit je hoofd zetten. Hij is je niet waard!
Succes ! :wink:

Zo girlies, ik heb een paar uur geleden besloten om hem voor de laatste keer te bellen en verwonderlijk nam hij dit keer wel op … hij zat op dat moment bij zn vrienden / of had zelf bezoek, geen idee, iig kreeg ik via een omweg te horen dat hij van mening is dat het niks meer tussen ons wordt … maar hij wou me later bellen om het uit te leggen … (om 22uur) … nou ik ben benieuwd … ik twijfel eraan of ik uberhaupt nog wat hoor … maar hoe dan ook … wat een sukkel!!! Mij al die dingen beloven en zo lief tegen me doen dat ik dacht dat ik in een sprookje zat (… en dit is nou niet te overdreven) … en achteraf heel droog zeggen (niet eens uit zichzelf) dat het niks meer tussen ons wordt … nou ik ben benieuwd wat er straks komen gaat, maar, hij is voor mij nu al niks meer waard … wat een eikel!

Bedankt voor alle reacties en adviezen, dat had ik echt even nodig!

*Ik update later nog wel hoe ons telefoongesprek is afgelopen…*

Noujaaa! Wat een eikel! Hij kan beter gelijk eerlijk zijn. Eerst jou van alles beloven. -.- Weet je wat je moet doen?? De eer aan jezelf houden en dat volgende telefoongesprek gelijk wegklikken (als hij uberhaupt nog belt, waarschijnlijk niet daar is tie te laf voor). Je moet echt niet willen weten wat zijn uitleg is, laat het aan jou zijn die hem afwijst door niet op te nemen.

Heel raar.
Wat ik niet snap is dat hij wel dagelijks op je hyves keek en er altijd scheen te zijn bij iedere update van jou op hyves…?
Waar was dat dan voor nodig?
Ik zou het eerder begrijpen als het kwam doordat z’n ouders het niet accepteerden o.i.d.

Ben heel benieuwd hoe dit afgelopen is!

Dit is inderdaad een hele rare situatie maar wat een eikel! Als hij nou gelijk eerlijk was, wist jij ook waar je stond, nu hield hij jou gewoon aan het lijntje.

Ik ben benieuwd hoe je telefoongesprek is gegaan maar ik zou nu de controle nemen en hem niet zo makkelijk vergeven!

Ooowh wat een sukkel :frowning_face: serieus… hij heeft jou gewoon de heletijd in onzekerheid laten zitten