ik ben echt zo freaking zenuwachtig O.o

ja ik ga waarscheinlijk dit weekend naar mijn vader toe, ik heb hem echt al kei lang niet meer gezien door wat probleempjes, ik heb nu dus echt gewoon buikpijn van de zenuwen, echt niet meer normaal.

Nou succes dan maar ! (:

dankje

Sorry, maar is dit een topic waard?

sorry hoor maar waar bemoei jij je mee?:slightly_smiling_face: als ik een topic wil maken maak ik een topic waarvan ik hoop dat er geen mensen zoals jou op klikken:)

Zij mag zeggen wat ze wil.
Maar ik ben ook van mening dat je dit beter in het topic ‘wat moet je echt even kwijt’ kon plaatsen.

ik wist nog niet eens dat daar ook een forum voor was xD sorry x)

@TS
Het is niet de bedoeling dat je óveral 'n topic voor aanmaakt hoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

sorry hoor:) dit is dus zooooooooooooo veel anders als gsm, ik vind dat een forum als dit niet alleen voor vragen enzo is, lijkt mij dan?:slightly_smiling_face:

is helemaal zo hoor! Ik denk dat je gewoon een beetje moet doen alsof er niks aan de hand is, praten over niks, niet op oude onderwerpen overgaan.
Ik vind het ook niet altijd even leuk om naar mn vader te gaan, hij ging vreemd met de moeder van mijn toenmalige bf.

Als je het hier niet leuk vind, dan ga je toch weer lekker terug naar goSupermodel?

ik zeg niet dat ik het hier niet leuk vund maar dat ik sommige mensen hier gewoon nogal vind aanstellen:)

lekker lullig van je vader dan O.o

true. maar ik wil het er gewoon nooit met hem over hebben, we praten gewoon over school en plannen voor het weekend. Voorkom je ook lastige situaties :wink:

ja dat is waar, bij mij en mijn vader gaat dat wel heel anders, het is dat ik nu ga voor mijn stiefzusje die comunnie gaat doen maar anders ging ik echt niet.

Lastige situatie. Wel goed van je dat je alsnog gaat!
Heel veel succes. :slightly_smiling_face:

dankje

het is je vader
et komt dus goed
succes en vooral plezier!

Spannnendddd.