Eind augustus kreeg ik m’n eerste vriendje, alles liep perfect. Tot meneer op het einde van september geen gevoelens meer voor me had en het uitmaakte. Hij was 20 en ik 16. Maar we hadden vooraf gezegd dat 't leeftijdsverschil geen probleem was. Ik had hem nog gevraagd of hij 't wel serieus meende met me, en dat deed hij ook. Maar hoe kunnen je gevoelens in 1 maand nu veranderen?
Nou, als ik verliefd word, ben ik hartstikke verliefd. En ik zit nu nog altijd met een gebroken hart. Ik word er haast depressief van. Ik loop nu al meer dan 2 maanden depri en down rond. Alles lijkt te mislukken sinds dat het uit is. Ik voel me echt verschrikkelijk slecht, en dat om een gebroken hart. Ik weet echt niet hoe ik 't moet aanpakken. En zeker nu niet, hij heeft vandaag een nieuwe foto gepost met een meisje op z’n schoot en aan de reacties te zien, lijkt dat zijn nieuwe vriendin. Ik ben er echt kapot van.
Ik voel me zo leeg, en ben nog totaal niet over hem. Ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik ben normaal iemand die niet snel opgeeft, maar nu wil ik echt opgeven. Ik wil niets doen en voel me ellendig.
Ik hou echt van die jongen en ik weet niet hoe ik er mee moet omgaan. En iedereen mag me nu wel vertellen dat er ooit wel een nieuwe jongen voor mij komt, dat weet ik, maar daar heb ik geen behoefte aan nu. Ik mis hém verschrikkelijk en ben nog dol op hem. En ik kan niet met mijn gevoelens omgaan.
Dit was echt even om m’n hart te luchten.