Ik ben dom.

Ja
voor de mensen die mn vorige topic lazen die wisten al dat k ruzie had met mn vriend en dat t weer goed was.
Nu heb ik weer ruzie omdat
nou, hij is al 2 weken clean
speciaal voor mij
en ik heb hem net eerlijk verteld
dat ik gister weer wiet had gebruikt
en dat vond hij niet zo leuk om te horen denk ik
hij zei
ja doeiiii
en toen wastie offline…
en toen stuurde ik een smsje
met
Als ik zo achterlijk ben betekend t niet dat k niet trots op je ben dat je t niet meer gedaan hebt, want dat ben k heel erg, en k wil niet met ruzie op vakantie ( kga naar londen morgen namelijk) en ik hou van je en dat weet je.

en hij smst niet terug
en tis al n uur geleden
en ik weet wel dat hij gewoon beltegoed heeft.

wat moet ik nu doen :S?
help…?

Langs gaan??

huh hij is 2 weken clean en jij had gister weer wiet gebruikt ik snap dat niet helemaal?

@iloveyouuxx hijs buiten …
@Juul_ ja hijs voor mij gestopt met wiet roken en ik met mn domme hoofd ga gewoon gebruiken …

oh laat maar; ehm ik zou inderdaad langsgaan,
het is ook best wel triest van jou denk ik, voor hem. ;’)

Ja, en al helemaal als je geen ruzie wilt als je weg bent op vakantie. Dus het is zo’n beetje nu of nooit. Oke overdreven, maar je begrijpt het wel (:

telefoon niet bij als hij buiten is en ff met rust gelaten wil worden?

Ik weet niet precies wat er in je vorige topic stond, maar ik vind dit een beetje overdreven…
Je bent vast niet de enige die een keer een uurtje niks van je vriend hoort. Wacht gewoon af, laat het even rusten. Ga gewoon langs maar ik wil alleen zeggen: maak je niet zo druk!

Misschien even langs gaan. Hem sws niet stalken door te smsen en te bellen, daar zit hij nu even niet op te wachten. Laat hem eerst heel even met rust. En dan wel even langsgaan, of hem opbellen!

mmm ja dat is ook niet slim. misschien langs gaan om te vertellen dat het stom was van jou en dat je ook stopt daarmee…

Alwéér ruzie, ik bedoel; meid, open je ogen. Dit is toch niks zo? Elke keer ruzie. En ik heb het idee dat jij het steeds goed probeert te maken, en hij er geen tijd aan besteedt.

Rustig blijven, gun die jongen zijn tijd even. In Londen kun je ook gewoon smsen en bellen dus dat komt wel goed.

ehm… stuur een bosje bloemen met ‘‘ik zal het nooit meer doen?’’
voor als hij thuis komt…
weet je waar buiten hij is?
dan kan je daar heen??

succes en veel plezier alsvast;)

hmmja
ik weet niet precies waar hij momenteel is…
hij heeft duizend hangplekken :S

@iloveyouuxx hahaha interessant idee
en dankjewel :grin:

wat ga je hem vragen te stoppen maar zelf gebruik je zelf?
het is je eigen schuld

jaaa ik weet het
maar we hebben zoveel meegemaakt en ik wil hem echt echt echt niet kwijt !

ja je hebt gelijk
daarom ben ik ook dom!

je vriend gebruikt drugs(!). Laatst had je een topic over dat er een meisje in zijn (!) bed logeerde met (!) hem. Die tevens jou ook pestte en vervolgens gaat je vriendje er gewoon gezellig mee doen(!)

Als je dat nou objectief bekijkt. Hoe goed denk je dan dat deze relatie voor je is?

In mijn optiek: deze jongen kan je beter kwijt dan rijk zijn. Wees wat zekerde van jezelf je verdient echt beter dan zo’n vriendje. Wat ik nu zou doen is even niks doen en hem maar even moeite laten doen. Ga lekker op vakantie en denk eens goed na over wat goed voor je is. Daarna kun je je beslissing maken

en je bent niet dom, wel een beetje naïef.

maaar
daarbij komt wel
dat hij echt zn leven naar de kanker hielp
geloof me

ja
aan deze reactie heb ik heel veel
ik ga maar eens goed nadenken idd

dankjewel.