Ik ben de weg kwijt...

Hallo meiden, ik zit nogal in een lastige situatie.
Ik was 2 jaar geleden met een jongen, B, en na een paar maanden is het uitgegaan. Nu, zijn beste vriend, S, was al een tijdje verliefd op me (wat ik toen nog niet wist) en ik begon ook wel eens dingen te voelen voor hem, maar omdat zijn beste vriend m’n ex is heb ik het gewoon verdrongen. Ik heb daarna nog wat scharrels gehad, maar ik bleef echt denken aan S. Dus ik heb het hem in augustus maar gewoon gezegd, en hij biechtte op dat hij ook op mij verliefd was. Dus we spraken af, heel leuk, lachen en kusjes geven. Nu zijn we al zo een tijdje bezig, maar het moet geheim blijven omdat zijn beste vriend mijn ex is en hij mij arrogant vindt, hij wilt gewoon niet dat S iets met me begint (met B valt trouwens echt niet te praten, 15 jaar maar echt super kinderachtig). Gisteren was er een feestje in het dorp, en ik ging er samen naar toe met S. (B woont in een andere stad dus hij kon niet komen) We hebben echt een fantastische avond beleeft en het was echt gezellig. Tot het einde, hij deed ineens heel raar toen ik van een vriend kwam en zei dat hij meteen naar huis moest, hij heeft me haastig een knuffel gegeven en is weggefietst, dat vond ik al bizar, maar er zijn allemaal vrienden gekomen van B en hebben gezien dat we elkaar aan het zoenen waren in het begin van de avond, en nu is S bang dat hij zijn beste vriend kwijt gaat raken, en zegt hij tegen B dat we ‘gewoon vrienden zijn’ en dat er niets is gebeurd. Maar er zijn foto’s van ons genomen, en daar is het echt overduidelijk op dat er meer is tussen ons. Ik vind dat het beter is dat hij gewoon de waarheid zegt, maar dat wil hij niet.

Wat moet ik nu doen? ;s

up

Het ging uit omdat we teveel ruzie hadden, niets speciaals.
En ik zou wel met B willen praten, maar hij doet alleen maar grof en arrogant tegen me…

Jij of S zou toch met hem moeten gaan praten.
En als B het dan inderdaad niet wilt, zou S dus moeten gaan kiezen.
Of hij kiest voor zijn vriend die hem niet eens een vriendinnetje gunt, of hij kiest voor een superleuk meisje.

Uhm, het is 2 jaar geleden, B was toen 13… Hij moet zich niet aanstellen… Als hij een goede vriend is voor S, gunt hij hem het geluk, en jou ook. DUs idd, of jij en S moeten praten, Of jij en B , of B en S… Of dat allemaal…

Ja als hij nu pas 15 is, was hij toen dus 13! hoe serieus was het toen dan? ik denk dat hij er wel overheen komt hoor, die B! ik kan me voorstellen dat S zo reageert uit paniek… Maar op een gegeven moment loopt dat wel los hoor! Waarschijnlijk hoort B het nu binnen een paar dagen en zal S toch wel even moeten vertellen hoe het nu eerlijk zit! Dus dan weet je snel genoeg waar je aan toe bent…

Weg kwijt? Neem een GPS !

Ik dacht hetzelfde toen ik de titel las, sorry xD

Maar ik vind het een beetje kinderachtig van B. Het is 2 jaar geleden, hij kan je toch niet voor altijd blijven claimen als jullie niks meer hebben?

dit en ja je kan die jongen niet dwingen het eerlijk te zeggen je kan wel zeggen ik vind het jammer dat je zo geheim zinnig doet ect.

Okee, het is al langere tijd uit met B.
Los van dat S. zijn beste vriend is, zou ik schijt hebben aan B.
Het is al te lang uit, zo gaan vriendschappen en relaties nu eenmaal.
Dus: kies voor je eigen geluk.

Het ging uit omdat we teveel ruzie hadden, niets speciaals. En ik zou wel met B willen praten, maar [b]hij doet alleen maar grof en arrogant tegen me[/b]...

Waarom hou je dan nog rekening met hem? Als hij de situatie anders zou willen, moet ie eerst maar eens normaal doen. En het is 2 jaar geleden dat je iets met B hebt gehad? Dus, ik zie het probleem niet echt. Behalve dan dat S zich dan lullig gaat voelen tegenover B. Maar, doet hij ook raar tegen S? Dan zou ik eens met z’n 3en afspreken en over de problemen gaan praten. Misschien komt er dan iets van zijn kant wáárom hij zo doet.

Ik begrijp dat S z’n vriendschap niet graag wil verliezen, maar B: kom op! Twee jaar geleden, get over it! B staat voor bidch :slightly_smiling_face:

Als B echt zo kinderachtig is, is S beter af zonder een ‘vriend’ als B.

Waarom is S zo afhankelijk van B? B is kinderachtig en lullig tegen jou, S zou voor jou op moeten komen, en zeggen, kerel, het is 2 jaar geleden en ik hou van dit meisje. wat jij daarvan maakt me niks uit. als hij dat niet voor je over heeft is hij je niet waard.