ik ben de weg kwijt

ik ben de weg kwijt. dat is wel duidelijk…

Ik begin maar aan 't begin, en het is een lang verhaal. En ik kan er met niemand over praten (hoeveel lieve vrienden ik ook heb) hoop ik dat éen van jullie dit goed wil lezen en misschien mij wil helpen…

Het begon allemaal een tijdje terug, ik denk al halfjaar geleden. Ik leerde via een vriendin 2 jongens kennen. Harstikke aardige gasten maar meer niet. Ik had die tijd een vriendje… veel stelde het niet voor want was erg verlegen en hij was druk in de weer met zijn school.
Ik kreeg alletwee de jongens op msn. En begon goed met hun te praten, we begonnen over mijn vriend. En hoe ik ernaar keek,
éen van de twee was erg enthouisant altijd. En wou alles van me weten, hij vond me foto’s mooi en smste me soms dingen waarvan ik dacht…
Ja… je kent me nieteens. Op een avond ging ik met die vriendin met haar 2 vrienden wat afspreken. Het was winter, en we gingen even in een speeltuintje hun zien. Ik vond ze aardig… maar meer was er eigenlijk niet.
De ene jongen wie al enthouisant was noem hem even O smste me gelijk over dat die t echt heel leuk vond… ik vond het allemaal wel leuk.

Na een tijdje sprak ik een keerte met O alleen af. We hadden gezoend, maar ik voelde niet heel veel. Hij was een onwijs lieve jongen. Niet de knapste overgrens maar echt een schat van een jongen!

Ik wist niet wat ik ermee moest, en hij ook niet. Voor de zomervakantie sprak ik ze allebij wel weer vaak. Zijn andere vriend noem hem even G en ik spraken elkaar érg veel. Ik deelde al mijn geheimen met hem,
We spraken vaak samen af om te praten. Maar na een tijdje ging het mis…

We zaten buiten en hadden het onwijs koud. Hij vroeg of we anders een filmpje bij hem konden kijken. Ik vond het goed en reed met hem me naaar huis en gingen op zijn bed een filmpje kijken. Ik was daarvoor bij een feestje geweest, en ik zou daar ook slapen. G stelde voor dat ik gewoon daar sliep & gewoon een jogging broek van hem aandeed.
Dat vond ik best, hij was vertrouwd en voelde allemaal goed.

We hebben sex gehad, stom. Erg stom. Het was voor mij de eerste keer.
Hoe dom kan je zijn. Maar alles bij alles heb ik er geen spijt van. Hij deed lief en misschien was t niet slim. maar kan het nu toch niet terug draaien.
Daarna zoals je al denkt is het contact verwaterd. Hij is nogsteeds een goede vriend. we bellen nogsteeds vaak maar afspreken gebeurt niet zoveel. Maar omdat zijn vriend O mij leuk vond vond G het ook erg kut, en hadden we voorgenomen dit niet te zeggen…

Ik sprak O weer een tijdje en voelde me toch erg kut (ook omdat die avond nadat t gebeurd was een feest van een vriendin van ons hadden en hij mij de aftermorning pil gaf) Alles ging stiekem, en niemand wist 't.

Ik en G besloten het O te gaan vertellen en hij reageerde niet zoals verwacht. Hij moest lachen maar vond t echt niet leuk…
Hij belde mij op en vroeg hoezo en alles. ik wist niet hoe ik hier uit moest praten… We spraken af om uit te praten… en na een tijdje hadden we gezoend. Hij voelde weer heel veel, en begon weer met de lieve dingetjes. Hij vond me lief, knap en vertrouwde mij nawat er gebeurd was.

We smste, belde, msnde en spraken af… na een tijdje is dit ook verder gegaan. Ik heb nog geen sex met hem gehad, en hij weet dat ik dat niet wilt. Omdat ik niets vast met hem heb, hij gedraag zich bij meisjes en ik bij jongens. maar we hebben niets vasts…
Hij sms me vaak dat die me mist en andere lieve dingen…
Hij belde me vanuit spanje elke avond…

& toch weet ik niet wat ik moet.
Hij doet vaak jaloers en soms laat die lange tijd niets van zich weten.
EN het probleem is dat niemand het mag weten…
Ik voel me soms zo ongelukkig & hij maak me daarnaast ook weer gelukkig.

Wat moet ik doen? Stoppen met dit alles? of alles geven?
en mijn verstand zeg stoppen, maar ik vind hem lief.
maar ben niet verliefd… maar hij is zo lief voor me.

(ondertussen is het nog moeilijker gemaakt met nieuwe school vrienden verloren en zulke dingen & ik ben geen sletje. ik ben echt een doodnormaal meisje met leuke vriendinnen en vrienden… dit kan dus iedereen gebeuren)

wacht moet het nog een slezen xD

Nee, ik heb geen sex gehad met O.
Dat wil ik niet… en dat snapt die.

Ok ik heb het door.
O is vast een beetje afstandelijk en bind zich niet officieel omdat hij zich wel een beetje gekwest voelt … Jij heb eerst met hem gezoend en dan duik je met G 't bed in. ( no judgement) Maak voor jezelf uit voor wie je nu eigenlijk wil gaan. En omdat O je zo respecteert, vind ik hem wel de beste keuze. Praat eens met hem, vraag waar jullie staan , of jullie een koppel zijn? Of misschien vind hij het nog te vroeg en moet hij je eerst vertrouwen?
Praat gewoon met 'm, das het beste.

ja sorry :grinning: had verkeerd gelezen,

Nou, ik vind je in ieder geval geen slet, want ja het kan iedereen wel eens overkomen. Maar het lijkt een beetje alsof je die O. aan het lijntje houdt. Hij vindt jou leuk, en jij hem niet. En hij stuurt dus die lieve, leuke smsjes.heb je hem wel verteld dat je hem niet leuk vind, als in verliefd zijn dan?

Verder weet ik ook niet echt hoe ik je kan helpen.

Ik snap het niet zo goed. Ik laat Oswald er even buiten nu, want dan wordt het helemaal al ingewikkeld Je zegt dat je niet op Gert verliefd bent, maar anderszijds zeg je dat hij heel erg lief is enz en zoen je ermee ? Voel je dan iets voor hem of niet ?

uh nee. Laat maar. Ik heb ze verwisseld x]

nogal ingewikkeld verhaaltje, maar ik snap het wel : ) ik weet eigenlijk niet wat te doen. weet echt niet hoe ik dat zelf zou oplossen. als je iets voor G voelt zou je met hem door kunnen gaan, maar ik vind wel dat je O moet vertellen dat je dus niet verliefd op hem bent. waarom mag eigenlijk niemand iets weten van jouw en G? jullie zouden toch zo vriendje en vriendinnetje kunnen worden (tenzij je hem dus niet leuk vind). ik weet eigenlijk niet wat je met mijn lulstory moet XD in ieder geval sterkte met de beslissing over wat je gaat doen.

Ik zou O vertellen dat je hem aardig vind enzoo
maar dat je gewoon niet verliefd bent ; )

anders lijkt het alsof je hem aan een lijnje houd $

Ik vind sowieso dat je moet stoppen met O, dit is niet eerlijk wat je doet. Stel je voor dat het andersom was, dat jij veel voor O voelt, en met hem zoent, en dat het erop lijkt dat je wat hebt (je weet niet zeker of het nou echt vast is of niet). O doet dat hij jou ook leuk vind, maar blijkbaar vind hij je alleen maar lief en leuk, meer niet. Dat zou jij toch ook niet eerlijk vinden? Dan zou je toch ook willen dat hij je gewoon vertelde dat hij niet verliefd is, maar het liefst gewoon vrienden wilt blijven? Ik zou dat in ieder geval wel willen.
Dus weet eerlijk tegen hem, en zeg dat je bijvoorbeeld alleen vrienden wilt blijven. (als je dat zelf wilt dan, als je wel uiteindelijk iets voor hem voelt hoeft dit natuurlijk allemaal niet)
Vraag hem ook om duidelijkheid of jullie nou wat hebben of niet.
Met met G betreft, misschien is het wel beter dat het tussen jullie een beetje verwatert is, behalve als jij wat voor hem voelt? Dat is me niet helemaal duidelijk, voel je wel wat voor hem spreek dan gewoon snel weer wat af.

En probeer sowieso niet je vrienden in de steek te laten! Dat je vrienden verliest vanwege twee jongens kan gewoon niet, ik weet niet hoe het komt dat je ze kwijt bent geraakt maar probeer er wel wat aan te doen in ieder geval. Laat ze niet het gevoel geven dat je ze in de steek laat ofzo.
Want misschien verlies je straks ook O & G, en dan heb je eigenlijk bijna niemand

+Vertel toch een vriend(in) of iemand anders wat er is gebeurt, misschien kan die gene je toch helpen en ik weet zeker dat het oplucht!

ik zou als ik jou was nog even afwachten.
kijken hoe het loopt, en eens goed met hem gaan praten en elkaars gevoelens uitwisselen.

succes ermee. :wink:

Dankjewel…
Ik heb die vrienden niet verloren hieraan hoor…
dat zal ik nooit doen. mijn vrienden zijn belangrijk voor me.
me beste vriendin heb mij juist aan de kant gezet voor een jongen… dus dat laatste had hier niet veel mee te maken.
bedankt trouwens, ik dacht misschien krijg ik hele kut reacties.
want ik ben echt geen slet, of een meisje die met veel jongens zoent.
daarom weet ik ook niet wat dit is. en heb erg veel aan wat jullie zeggen, bedankt… Veel mensen in onze stad vinden hem maar lelijk, en ik geef daar niet om. En ik denk dat veel mensen dat ook zeggen. maar toch ik ben bang als het uitkomt dat we alletwee echt kutreacties krijgen. en dat hoef niet, ik wil eerst zelf uitzoeken hoe en wat…
maar het moeilijke is dat het al zó lang bezig is, en ik mezelf ook beetje kwijt begint te raken.