ik ben chagrijnig, want..

vul in.
ik ben chagrijnig, want…

Ik heb een mega slaaptekort.
Ik kan 's avonds nooit slapen, en 's ochtends nooit mijn bed uit.
's Middags na school, als ik even op de bank zit, kan ik zo in slaap vallen…

Ik heb weleens gehad dat ik om 17.30 ging slapen, en dan werd ik pas weer om 7.00 wakker voor school.

Mijn oma zei laatst iets over dat ze lichte slaappillen had, die eigenlijk voor een half uur slaap bedoeld zijn… maar als ik die 's avonds inneem dan slaap ik hopelijk door. Morgen maar eens even langsgaan.

Ik ben chagerijnig want ik zit fuckin erg te stressen over het feit dat ik op mezelf moet gaan wonen maar niemand hier ff bedenkt van joh zullen we je helpen. Nee ze vinden me zeker oud genoeg om het zelf te kunnen terwijl ik niet eens weet waar ik moet beginnen.

Ik ben chagerijnig want mijn ex kan niet stoppen met smsen terwijl ik zoiets heb, van joh je bent niet voor niets een ex geworden.(leave me alone)

@AJDrugsAddict
Ruilen van situatie? Ik wil zelf uit huis, maar mijn moeder vindt mij te jong haha. ;3

Ik ben chagrijnig want…

• Heb 3 proefwerken en niet geleerd (de 3e reden is waarom)
  • De jongen waar ik zo probeer hard 2 get te wezen en te bereikbaar HET telefoontje heb gemist. (Hij belde vanaf een ander nummer …)
  • Het gevoel hebt alsof ik 20 keer in het schommelschip heb gezeten in de Efteling met een volle maag.
  • Me lippen de sahara wel lijken
  • Ik het me niet wil beseffen dat ik morgen half zeven moet opstaan.
  • Ik niet weet wat ik morgen aan doe.

ik ben chagrijnig want

• ik heb morgen een proefwerk wiskunde en ik heb mijn weekend zitten verkloten, door niets aan wiskunde te doen. (ik had het serieus druk met verjaardagen :frowning_face: )Ik heb niet veel aandacht kunnen besteden aan de stof. Hierdoor is er misschien een onvoldoende op weg, wat ik dus nou helemaal niet nodig heb !

Ik ben chagrijnig omdat k net klaar ben met werken en morgen weer om half 6 op moet om naar school te gaan waar ik vervolgens alleen maar zit te computeren, dan weer moet haasten naar me werk…

Ik ben chagrijnig omdat ik hem moet laten gaan, maar dat niet helemaal lukt…

Ik ben chagrijnig want…
Ik vandaag weer verder moet leren, net zoals de voorgaande dagen…

Ik ben chagerijnig want

Ik moet weg over anderhalfuur maar ‘k heb geen zin.
En ik moet de kattenbak verschonen, yuck. :’)

Gelukkig vanavond ANTM! (:

Ik ben chagerijnig want ik ben ongesteld. :nauseated_face:

Ik ben chagrijnig want pta-week.

Chagrijnig want het woord is onmogelijk te spellen.
En meer dan chagrijnig omdat ik me niet kan inschrijven voor een vak volgend semester door een systeemfout. >=(

…het is de derde maandag van januari. 'nuff said!

-Ik heb een pw-week

• heb net mijn eerste toets verknald (hele boek geleerd, komen er amper vragen uit het boek)
  • Die man die moest surveilleren ging om de 5 minuten zijn neu snuiten.
  • Ik moet nu 3 vakken leren, waarvan ik 2 echt niet snap, en een mondeling
  • ik moet zo naar de tandarts
  • De jongen die ik leuk vind woont heel veer weg
  • Ik moet nog en kadootje kopen maar ik weet niet wat, en ook niet waneer ik dat ooit moet kopen want k heb geen tijd door de pw-week!

(kortom: je wordt chagrijnig van een pw-week)

ik ben chagrijnig, omdat ik toetsweek heb, en ik het gevoel heb dat ik dat weer ga verkloten
en dat ik vroeg op moet staan. Ik moest vandaag om 8.30 mijn toets maken terwijl mn broer pas om 14.45 hoeft :expressionless:

Dan ben je wel lekker vroeg klaar? :slightly_smiling_face:

Ja das waar, maar ik ben niet bepaald een ochtendmens :’)

Ik ben chagrijnig omdat ik tentamenweek heb en ik er geen kont van snap, wat m’n eigen schuld is omdat ik hier en daar wat lessen geskipt heb en daarom ben ik vooral chagrijnig door mezelf. Maar zoals met alles komt dit ook wel weer goed =D

'k heb m’n economie toets verkloot, 'k heb pfeiffer waardoor ik de hele dag wel kan slapen, en 'k heb honger maar d’r is niets in huis, m’n moeder moet nog boodschappen doen…