Ik ben boooooooos!!

Dit is ff om iets van me af te schrijven.!
Ik ben zo boos op een goede vriend van me ! Ik ken hem al bijna 4 jaar denk ik, en hij heeft het laatst uitgemaakt met zijn (ex)vriendin. Nou goed, daar ben ik niet boos om, dat moet hij allemaal lekker zelf weten.
Maar die ex van hem, begon laatst tegen hem te praten op msn. En zij heeft gezegd dat ze zich kut voelt erdoor, en dat ze hem terug wilt. Maar hij heeft een moeilijke tijd doorgemaakt, en heeft even tijd voor zichzelf nodig. Ruimte om zich heen en dat kan zij hem niet geven.
Dat moet zij dan maar accepteren vind ik! Maargoed, wat ik van hun vind doet er niet toe. Laatst had ze op msn tegen hem gezegd; Je leest wel in de krant hoe mijn kerst is verlopen, tot nooit
Dus ik vroeg wat ze daarmee bedoelde. En hij zei dat ze zelfmoordneigingen had.
Toen ging dat gesprek verder, en zei hij op een gegevenmoment dat als zij er een eind aan zou maken, dat hij dat ook zou doen… En dat hij niet wist wat hij moest doen want zij nam haar telefoon niet op, reageerde niet op smsjes enzovoort.Dus ik zei hem dat hij haar moeder meost proberen te bellen. Daarna kreeg ik geen antwoord
Ik ging op offline omdat ik geen zin had om nog met mensen te praten, en zei;

• Ik ben er nog wel hoor, had geen zin in allemaal mensen die zaten te zeiken – Geen antwoord
  • maar ik ga wel zo slapen – Geen antwoord
  • ik ga alleen slapen als jij belooft geen gekke dingen te doen! – Geen antwoord
  • ben je er nog? – Geen antwoord
  • ?? – Geen antwoord
  • *Naam* asjeblieft… al is het maar met 1 letter/nummer/toets zodat ik merk dat je er nog bent maar gewoongeen zin hebt om te praten – Geen antwoord
  • en mn telefoon doet ookal raar… – Geen antwoord
  • kan niks naar je sturen ofzoo… – Geen antwoord
  • reageer ff aub… – Geen antwoord

Toen ben ik maar proberen gaan slapen, omdat het een hele goede vriend van me is heb ik haast niet geslapen, en heb ik me de hele avond afgevraagd of hij niet iets raars had gedaan bij zichzelf
De volgende dag stuurde ik een smsje; Hee, hoe gaat het nu met je? Ik maak me zorgen om je! x
Ik kreeg een afleverings bericht van hem, maar verder geen bericht terug…
Toen zei ik dat tegen een vriendin, en ze zei bel hem dan. Tegen die tijd deed mijn telefoon weer raar, en had ik zowiezo geen beltegoed meer… Dus zij vroeg zijn nummer, belde hem op en liet het overgaan tot hij opnam. Hij nam op, en zij hing op. Hij heeft haar meerdere keren terug geprobeerd te bellen, maar ze nam niet op. Toen belde hij nogmaals, en toen was ik bij die vriendin thuis dus ik nam op. Haai, weet je wel wie ik ben. Tuuuttuuuttuuut
Toen kreeg zij een smsje; wie ben jij, je had me vanmiddag gebeld.
Dus ik stuurde een smsje terug; Dit is *naamvriendin*'s telefoon, zij belde namens mij omdat ik geen beltegoed heb. Ik vind het een beetje raar van je dat je haar wel terugbelt, maar mij negeert en niet reageert op smsjes, of wat ik op msn heb gezegd.
Een poosje daarna kreeg ik een smsje (op mijn telefoon) Ik ben niet op msn geweest Sam, en ik heb geen smsje van je gehad
DUs ik stuurde terug; Dat moet wel, want ik heb een afleveringsbericht gehad.
Kreeg ik weer terug; Ik heb goed gekeken, maar het laatste wat ik van jou heb gekregen is dat je je zorgen maakte en dat je vroeg hoe het ging :astonished:!
Toen stuurde ik weer; Dat is het smsje waar ik het over had.
Toen kreeg ik weer geen reactie.
Ik ben nu echt boos op hem, ik maakte me echt zorgen dat hij er een eind aan had gemaakt ofzoiets… En dan reageert hij wel op een onbekende, maar niet tegen mij… Slaat echt nergens op!
*Verwijdermaaralshettegenderegelsis,wildealleenevenietsvanmeafschrijven!*

Ja lang.

Wow.
Echt idioot van hem dat hij jou zo ongerust maakt !

Aahw zo vervelend :frowning_face:
Ik denk dat je maar even bij hem thuis moet langsgaan?

Pff, stom zeg. Hij heeft aandacht nodig ofzo!
Tenminste, het lijkt erop dat hij wíl dat jij je zorgen maakt om hem.

wtf, waarom doet hij ineens zo. Jij hebt toch niks verkeerds gedaan :S

sowieso is het altijd wel handig even langstegaan, dan zie je diegene toch ofniet? …

Naja hij reageert ondertussen weer normaal… Dus denk dat k hem zowiezo ff met rust laat… ALs ik nu langs zou gaan ga ik denk ik dingen zeggen waar ik spijt van ga krijgen, zo boos ben ik

Jongens zijn echt zo dom en stom af en toe…

bij hem langs gaan lijkt me het beste

Argh, wat een irritant kind, je zomaar ongerust maken.

Idd, gewoon langsgaan. Kan hij er niet meer omheen.

omygashhh ik had ook is een keer zo iets:O
zo’n goede vriend van me vond een meisje leuk maar hij kende haar alleen van foto en hij was helemaal verliefd op haar en toen ze zij ja ik vind je neit leuk zij hij tegen mij van ja morgen lees je in de krant jongen 16 zelfmoord gepleegd ditdat
maar toen hij dat zij en van ja ik ga dr een einde van maken zij ik zo van niet doen enzo en toen kreeg ik echt heel lang geen andwoord enzo ik weet echt hoe je je voeltkapot irri is dat

misschien wilde hij even dramatisch doen of aandacht? ik zou ook boos zijn :wink:

ik heb hetzelfde probleem met een jongen die zegt tegen mij dat hij zm wil plegen omdat ik 'm niet wil ;/
en ik ben ook elke keer ongerust. maar nu weet ik wel dat hij het niet zal doen. Als mensen dat zeggen moet je het niet meteen geloven.

ohh dat is echt kut! ik weet hoe je je voelt, ik had ook ooit zoiets, ik was op vakantie en mn vriendje ook sinds die in t vliegtuig was geweest heb ik niks meer van m gehoord, ik heb m heel vaak gesmst enzo maar k kreeg maar niks terug dus ik helemaal ongerust, ik dacht dat ie een vliegtuigongeluk had gehad, bleek gewoon dat ie in Amerika nog geen simkaart had kunnen kopen om te smsen >_>

Erg lang. Geen zin om te lezen. Samenvatting?