ik ben bleh.

Opwekkende titel he xd.

Njaa het zit dus zo, ik voel me dik, mijn vader zegt dat ik lui ben, mijn kop zit vol met puisten, ik heb maat 41 en enorme platvoeten dus ik kan bijna geen leuke schoenen vinden, mijn haar is óf heel erg vet of heel erg droog, en mijn ergste probleem is dat ik lieg. Nu klinkt dat laatste misschien niet zo heel erg, maar dat is het wel. Ik lieg tegen mijn ouders over punten, wat ik heb gegeten, over het feit dat ik zou hebben opgeruimd op mijn kamer, over eigenlijk alles.
En oja, soms ben ik echt depressief. En ik voel me ook niet echt op mn gemak op school, ik zit dit schooljaar in een totaal nieuwe klas en die behandelen me echt raar, net alsof ik denk dat ik beter dan hun ben ofzo.

Ben ik gewoon iemand die gewoon zich aanstelt? (ik ben in het ‘echte leven’ best vrolijk hoor, maar als ik thuiskom voel ik me klote)

bleh. volgens mij had ik gewoon even een uitlaatklep nodig.

same here.

Ik lieg ook over vanalles , heel irritant. Soms gaat het gewoon vanzelf omdat er dan iets in me zegt dat ik moet liegen om me uit iets te redden.

Ja, ik ben in het echt leven ook echt blij, maar thuis is dat echt over en word k ook helemaal down. Ik doe wel gewoon aardig tegen iedereen thuis, hoor, niet dat ik ze afkat hier, maar gewoon… bleh, inderdaad XD

• Stop met liegen
  • Ga op een sport oid
  • Koop van dat antipuistjesspul of weet ik het
  • Je haar komt vanzelf weer goed (puistjes meestal ook wel) dat komt door je puberteit
  • Stel je aardig op en maak contact met mensen, desnoods uit een andere klas of een andere school

Tadaa.

Het lijkt zo simpel mr dat is het niet!

dit is zo simpel he … ik kan begrijpen dt je je er mischien klote om voelt maar doe er dan iets aan kom op je zegt dat je te dik bent en je kop vol puisten zit … ga gezonder eten en beweeg wat drink veel water huppaa weg puisten en je bent een paar kilos lichter… Je liegt… dat weet je dat je met opzet … waarom doe je dat dan als je er mee zit moet je het gewoon niet doen … het zijn je ouders wees eerlijk tegen ze en oke mischien worden ze boos als je lage punten hebt ergens voor maar ze komen er tog wel achter via je rapport of wat dan ook en kom op als je het verteld ga je er echt niet dood aan hoor… kom op meid wees wat harder voor jezelf als je ergens echt mee zit dan wil je er ook wat voor doen net als die platvoeten van je… ga naar de vanHaren daar verkopen ze schoenen voor alle soorten en maten zels al heb je als meisje maat 43 dat verkopen ze er nog !! beetje rond kijken en beetje logisch nadenken dan valt het allemaal wel mee hoor meid…

Goodluck with it

Heb ik ook. (A)
Gaat automatisch. Ik overdrijf altijd alles.
Vet vaag.

Ik denk dat het gewoon je puberhormonen zijn die nu ff opspelen :'D

Denk gewoon aan alle leuke dingen in je leven!

dat is de enige echte puberteit. Althans, dat zegt mijn moeder. Ik heb ook van een paar dingen last.
Je bent in ieder geval niet iemand die je aanstelt, maar als je je zo down voelt moet je er juist niet over nadenken, ga iets ondernemen als je je down voelt. In plaats van zitten te treuren en over je minpunten na te denken. Liegen dat doe jezelf, daar kan jij alleen iets aan veranderen. Maar de puistjes en het vette of juist droge haar dat kan met allemaal spulletjes worden opgelost, je moet alleen het goede spul nog vinden. En dat is een behoorlijke klus, maarja. Je wilt er van af! :grinning:

wow, wat een verhaal. ;p
in iedergeval, succes!

Wanneer je zo over je leven denkt en over jezelf en je echt depressief begint te voelen straal je dat ook uit, dus probeer eens naar de positieve te kijken, beter je best doen voor school zodat je goede punten haalt en niet hoeft te liegen. Beter te eten en beter je huid te verzorgen zodat je beter in je vel zit. Al die dingen helpen wel. Dus stel je wat positiever op probeer het op zen minst, wanneer je dan een complimentje krijgt voel je je góed en straal je dat uit. Sporten is trouwens ook goed voor je. Ik dans… ik zie er altijd tegenop om heen te gaan maar als ik uiteindelijk gegaan ben, voel ik me een stuk relaxer, vrolijker en een beetje rustig in men hoofd zeg maar. Sporten is goed voor je… ‘geestelijk’ en lichaamlijk

Nu beschrijf je heel veel problemen in een stukje.

Je ziet alles wel heel depressief. Voel je goed. Ga een keer op een bankje in het park zitten, loop door het bos en voel je even vrij. Ga sporten, was je haar met een goede shampoo en koop antipuistjesspul. Maar zolang je je goed in je vel zit, komt alles wel weer goed. Dus zorg daar eerst voor. Vrienden maak je door je vrolijk en aardig op te stellen en voor dat liegen kun je naar je vertrouwenspersoon op school, die kan je wel verder helpen.

Muhaah, veel geschreven man. Ik ben op dreef vandaag.

Kudo’s voor jou :ok_woman:

:face_with_raised_eyebrow:?

Weet je wat stom is?
Dat was gister en vandaag heb ik een heel andere mening x]

daarom zei ik ook dat ik bleh was.
Het ene moment zeg ik dit en het andere moment zeg ik dat.

Maja,
ik heb antipuistjesspul maar t werkt niet echt,
ik zit op dieet maar ik heb vreetkicks.
en ik sport.

mweh ik ben echt raar x]

van mij mag er trouwens wel een slotje op.

Het heeft me op een bepaalde manier wel geholpen om te zien dat ik niet als enige zo ben en njaa, idunno.

x

ga sporten
houd jezelf in als je een vreetkick hebt, of ga fruit eten of drink heel veel water inplaats van iets eten of ga juist sporten als je een vreetkick hebt, dan ben je iig bezig
en niet zo wispelturig zijn :stuck_out_tongue:

ik heb pre3ciesssssssssssssssssssssssss hetzzelfde als jij
alleen dan met die maten precies andersom
k ben weer veel te graaaaaaaaaattmager en kom maar niet aan…
nou dat is veel erger meid
of je vind anorexia mensen mooier dat kan ook :cold_sweat:

Zo simpel is het wel. Je moet alleen durven en willen.