Ik ben BlackWolf. En ik ben boos. Hier mag een slotje op modds (:

Hallo mensen.

Ik weet zeker dat dit topic gesloten gaat worden maar goed idgaf ik moet even mn ei kwijt.

Als een van jullie een probleem heeft met mij of iemand anders, note diegene dan en ga niet achterbaks lopen doen want dat verpest de hele sfeer.
Als je vind dat ik zeik: sorry im not sorry. Ik vind het gekat hier op andere members echt enorm irritant, heb je een probleem met iemand note diegene dan.

Thanks for reading

Veel plezier met haat reacties plaatsen, i dont give a fuck want dit is mijn mening en ik moest het kwijt. En aangezien je nergens meer over iets anders dan het onderwerp mag praten doe ik het zo

Doet me denken aan “Ik ben Doutzen, en ik ben boos”

Maar ben het met je eens!

Daar heb ik het ook op gebaseerd :grinning_face_with_smiling_eyes:

:sob::muscle:

Ik ben Italian_food en ook ik ben boos.

nee jij bent pasta :grinning_face_with_smiling_eyes: sorry ik snap je hoor

ik snap julliee

zeikwijf

leuk nieuws

Dit kan wel in het Wat wil je nu écht even kwijt topic.

Wie is hier nou degene die zeikt, hmm

jullie :’)

Nee ik vond dit niet passen in het wwjneek topic, omdat meerdere mensen hier een mening hebben en ik dan dus weer de boel onderslow terwijl ik erop probeer te letten.

Wie is jullie nou weer? :’)
Ik zou niet weten waarover ik heb gezeikt? Het enige wat ik in dat topic zei is dat we misschien confessions over GSers konden laten omdat dat niet goed werkt voor de sfeer en daar waren diegene die plaatjes maken het mee eens. Dat was gewoon een suggestie.

Ik ben het echt met je eens

Het gaat mij erom dat mensen dat topic aangrijpen om members persoonlijk aan te vallen, want ja het is toch anoniemer dan op het forum. En dit vind ik het topic verpesten, de sfeer, want als je een probleem hebt kan je me noten.

En ik dacht dat dat topic bedoeld was om mensen een goed gevoel te geven dat ze niet de enige zijn met dingentjes, niet om mensen aan te vallen.

een aantal mensen uit de turkenslow waaronder jij, blackwolf, heart. Jullie janken om alles.

Ik vind jou normaal echt heel aardig Niall, maar dat kan je wel een beetje anders verwoorden, of niet

ik moest lachen om pasta, sorry essie

Zou je me kunnen vertellen waarover ik heb ‘‘gejankt’’? Want ik volg je niet helemaal.