Ik ben bi en verlieft op me bff wat nu?

Ik ben bisekueel en verlieft op me beste vriendin die overgens hetro is…
wat moet ik doen?

Uuh… had je niet makkelijker alles in 1 topic kunnen stoppen?:expressionless:

ben nieuw (oke slecht excuus) maar goede tip voor de volgende keer :stuck_out_tongue:

Sowieso vind ik dat er wel erg veel topics door beginners worden aangemaakt.

ik zou het niet zeggen want dan kan je je vriendschap verpesten.

Ik snap dat dit moeilijk voor je is, maar probeer het eerlijk te zeggen en uit te leggen dat je daar zelf niks aan kan doen.

ik zou het ook niet zeggen maar ben je niet bang dat ze zal merken dat je deze gevoelens voor haar hebt (aangezien zij jouw bff is en daarom dit misschien snel door kan hebben) ?

Ik zou eerst proberen te ontdekken hoe die vriendin van jou tegenover lesbi’s/bi etc staat. Soms is het beter om het niet te zeggen, om je vriendschap niet te verpesten. Maar wie weet reageert ze er wel heel luchtig op! Ik denk dat je gewoon goed moet proberen aan te voelen hoe ze is. Als ze meisjes ziet die zoenen en dan zegt: ‘Ieelll vieze potjes!’ Dan weet je natuurlijk genoeg…

Ik zou het niet zeggen… Makes no sense aangezien zij hetero is dus ze kan er niks mee. Ooit gaat die verliefdheid over… En echt waar wacht daarop want anders ben je misschien je bff kwijt.

Viel mij ook op! Daardoor begin ik soms te twijfelen naar de waarheid van de topics;)
Niet dat ik aan deze twijfel hoor! Maar soms zitten er dingen tussen dat ik denk hmmmm en net 5 min een account en dan zo’n verhaal dat je denkt…

Logisch, mensen zitten ergens mee en zoeken hulp. Even profieltje aan maken en vraag maar raak! Dat is toch niet zo gek?

Als zij hetero is lijkt me maar 1 oplossing: Eroverheen zetten.

helemaal met searoute eens, het zal je vriendschap kunnen verpesten en dat zal natuurlijk zonde zijn.

Inderdaad, als je vriendin hetero is, moet je je over je gevoelens heen zetten.
Die slijten vanzelf.

Je zet jullie vriendschap op het spel, als je het haar zou vertellen.
Dus niet doen, en je op andere mensen focussen.

Je kan wel tegen haar zeggen dat je bi bent maar ik zou niet tegen haar zeggen dat je verliefd bent op haar. Grote kans dat zij zich (onbewust) anders naar je gaat gedragen en jullie vriendschap zo wordt verpest.

tnx