Hello,
Afgelopen koningsnacht ben ik, erg gezellig, met een grote groep op stap geweest. Hier kwam wat alcohol bij in het spel… Ja, I know, minderjarig drinken is niet oké, maar mijn ouders weten alles en ik zelf herinner me de hele avond prima.
Ik heb iets gedaan waar ik nogal spijt van heb. Ik was een klein beetje aangeschoten en hierdoor heb i de hele avond ook klef gedaan met een jongen die mee was. Nu is daar niks meer van geworden.
Waar ik me voor schaam is het feit dat een van mijn beste vriendinnen, die ook mee was, bi is, en hierdoor dus wel eens met meisjes zoent. En ja, ik heb met haar gezoend, waar iedereen bij was. Verder zijn dingen tussen ons niet awkward meer, maar ik voel me niet aangetrokken tot meisjes, sowieso niet tot haar, en ik heb wel met haar gezoend, en dat terwijl ik ook maar 15 ben (en zij 16)
En dan ook nog het feit dat die avond ik dus mij eerste zoen heb gehad met de jongen, en op diezelfde avond ook met haar…
Zij was ook aangeschoten, maar alsnog vind ik het kut. Niemand heeft er meer wat over gezegd, maar toch voelt het beschamend. Waarom?
Hopelijk verward dit niet te veel, ik moest het toch echt even kwijt.