Ik ben bedrogen, HELP ;s !

Ik snap dat 'ie niet reageert op je smsjes, misschien eens smsjes in ABN proberen?

Ik kan me goed voorstellen dat je iemand nog niet vergeten bent in drie dagen. Je moet dat tijd geven.
Zoek iemand die jullie relatie wel serieus neemt.

Oke… ik ga even proberen niet iets te zeggen over je taalgebruik (of is dat nu al mislukt?) maar in ieder geval, meid, die jongen is jouw tijd en aandacht niet eens waard! Die jongen is gewoon een eikel en niet eerlijk en/of trouw. Als hij dit al na 5 dagen doet, en dan daarna weer tegen dat ene meisje zegt dat ze zo geil is, beteken jij gewoon niet zoveel voor hem. Dumpen dus die hap! Komt een beetje bot over, maar besteed je energie maar liever aan een jongen die het wel goed met je voor heeft! :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

dumpen

Als hij je egt leukv ond dan zou hij niet zo tegen dat andere meisje doen en zou hij je ook niet negeren enzo…dus als ik jou was had ik et dus allang uitgemaakt hij kon de pot op van mij!!

faaal.

als er dan toch gezeurd wordt; tegenwoordig heet het
Standaardnederlands.

is ‘ij’ te moeilijk om te typen dat je steeds ‘y’ gebruikt? Heel irritant.

Precies, dat is errug belangrijk!

nou, hij heeft je bedrogen! pik dat niet,
hij is je niet waard, je kan zoveel beter krijgen!
dumpen , anders word je nog zoveel meer gekwetst,

sterkte meid. :wink:

je bent pas 14(?) he, en hou oud zal die jongen wel niet zijn 12?
Op die leeftijd zou ik als ik jou was jongens (met zulk gedrag) niet te serieus nemen, en vooral mijn tijd niet aan verspillen!

beste domme topicstarter

1. het is IJ niet Y. Het scheelt geen tijd en bovendien slaat het nergens op want je spreekt het ook niet op dezelfde manier.
  2. Hij wil je niet, want anders bedriegt hij je niet naar 5 dagen. Laat hem lekker wegrotten
  3. Houden van in 5 dagen kan niet.
  4. Het is IJ niet Y. Gebruik standaard Nederlands, dan kunnen anderen je ook begrijpen.

hij is het type jongen wat heet niet aankan om een vriendin te hebben, uitmaken zou ik zeggen, er loopt wel ergens een betere jongen voor je rond!

Dumpen! Die jongen is 't echt niet waard.