Ik ben bedrogen, HELP ;s !

Njaa, kga heel het verhaal even vertellen xp.

Er is een jongen in men klas, en hy is verliefd op my,
ik ook op hem, en dus hadden we verkering.
Alles ging goed, tot hy my 5 dagen later op een fuif bedroog met 2 meisjes, (misschien zelfs 3) Een vriendin heeft dit een weekje later vertelt tegen my,
ze heeft ook tegen myn lief gezegt dat hy het moest opbiechten. Dat deed hy dan ook, van 1 meisje dan. Ik zei dat ik het nog nie wou uitmake omdat ik nog heel veel van hem hield. Een dag later kom ik nog meer te weten, van aanrakingen enzoo met meisjes. Ik heb er over nagedacht,
en de volgende dag heb ik hem geconfronteerd met alles wat ik wist. Khad bewyzen op myn gsm, maar hy bleef ontkennen, kheb het dan maar uitgemaakt. 1 dag later stuurt hy een sms dat het wel waar is, en dat hy dus met 2 meisjes gekust had. Kzei dat ik het goed vond dat hy zo eerlek was. Een 3 dage later, hadde we terug verkering, ik kon hem maar niet vergeten, ;s. Ik had hem wel duidelek gezegt dat ik het niet pik om 2 keer bedrogen te worden, dus hy was gewaarschuwd. Nu hebben we nog steeds verkering, maar ik twyfel. Soms stuurt hy gewoon niet trug op myn smsjes, of negeert hy my gewoon, en fietst me voorby, een paar uur later wil hy dan weer afspreken of cammen op msn. Ik snap het niet meer ! Daarnet zag ik een reactie van hem op een foto van het meisje waar hy me mee bedrogen heeft, en er stond in van, ‘jij bent de geilste van heel deze site’ & ‘Lekkeree hottie’ en zo van die dingen. Zou het kunnen dat hy me terug bedriegt & moet ik zo’n reactie’s pikken ?

Help me alsjeblief, kwil deze jongen niet kwyt, maar kwil een eerleke vriend !

Leer eerst even ABN.

+
Wut? Na 5 dagen? En na 5 dagen…hield je al van hem? :'3

sorry, maar als jij zo onduidelijk typt dan believeiknotinyou.

hahahah juist!
waarom heb je nog wat met hem dan als je zo twijfeld?
lijkt me niet dat die heel gek op je is als die je al is bedrogen heeft hè?
en die reacties zijn ook niet heeel normaal als die al 'n vriendin heeft.
en het is wel weer het meisje waar die je al is mee bedrogen heeft.
ik zou maar is goed gaan na denken als ik jou was.
al zou ik het al lang weten!

Als hij na 5 dagen vreemdgaat en je wel eens negeert, dan heb je ons toch niet nodig om je te vertellen wat je moet doen? Lijkt me duidelijk.

hahaha + als je echt 14 bent lijkt me wel dat je beetje logisch na denkt ofniet?
ik hou ook altijd van iemand na 5dagen , heeel normaal!
hmm niet.

Algemeen Beschaafd Nederlands is de sleutel tot alles.

DUH DUMPEN
Is toch logisch!

what to do:

1. dumpen die loser.
  2. let op in nederlandse les
  3. gebruik de opgedane kennis.

haha, leer eerst eens Nederlands, ik kan hier bijna niet door heen lezen, en ik zou zeker niet door met hem gaan, je bent 14, ga door met je leven en ga niet door met een jongen die niet met meisjes om kan gaan.

Wauw als je het probeert te lezen kom je echt ‘leuke’ details tegen!

Ik zou trouwens gaan voor een ‘eerlijke’ vriend.

Wel? Ik zou met m trouwen.

leer typen…
en hou oud ben jij?

Nou ja deze is ‘eerlek’.

je lijkt wel een klein kind

Zo snel kan je niet van iemand houden -.-’
Maargoed, hij is het jouw niet waard, dat moet toch wel onderhand duidélijk zijn

precies, dumpen die gozer en abn typen aub!