Ik ben bang

hey girls.
ik heb nu 3 maanden een vriend en ben geen maagd meer. de laatste keer dat ik sex heb gehad is een jaar geleden en nu ben ik bang dat het heel erg pijn gaat doen en ook gaat bloeden. kan het dat als je een jaar geen sex hebt gehad het voelt alsof het je eerste keer is? ik ben echt heel onzeker hier over!!

thanks !

Ik denk dat ik een beetje slecht nieuws voor je heb, maar bij mij doet het al weer pijn als de laatste keer 2 weken geleden is. Maar goed, dat zal ook per persoon verschillen.
Ik neem aan dat als je tegen je vriend zegt dat hij rustig moet beginnen, hij daar echt wel begrip voor heeft. Gewoon over praten, dan komt het wel goed.

Bij mij nooit last van gehad, maar ik heb ook nooit last van pijn/bloed gehad bij mijn ontmaagding. Zou wel zeker kunnen dat het nu weer moeilijker gaat, maar zorg maar dat je goed nat bent, dan zal er weinig pijn zijn denk ik.

Daar moet je niet van uitgaan je hoeft iedereen is onzeker

hoeft niet. maar ik had dat zelf wel.

bij mij doet t al in t begin pijn na 6 uur…

Het zal misschien pijnlijk zijn, zeg gewoon dat het even voorzichtig moet en uitleggen waarom. . Ik denk niet dat het zal bloeden eigelijk.

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken :slightly_smiling_face:

Zorg gewoon dat je relaxt bent en opgewonden bent.
Je kan ook extra glijmiddel gebruiken om t wat soepeler te laten gaan.

Ik heb uberhaupt nooit pijn gehad, bloeden komt vaak omdat het dan te droog is, dit kan je dus voorkomen door wat ik net beschreef.

Inderdaad… Maak je niet te erg druk en zorg dat je opgewonden bent. Ik heb ook nooit pijn gehad of gebloed… Hooguit is het een keer wat lastiger gegaan op het begin maar dat komt inderdaad omdat het te droog is. Je kan inderdaad glijmiddel gebruiken of zorg dat je nat genoeg bent.