ik ben bang =(

want want want, me mama is weg en ik ben eergister naar de film paranormal activity geweest, en die was eng, en nu is het donker en nu ben ik bang. :frowning_face: en k kan niet heel hard muziek op zetten want me geluid van me laptop doet het ff niet… en als k me ipod moet pakken moet ik naar boven en boven is het nog enger! :frowning_face:

uuuhm ht is 19:20?? xD
neemaar moetje anders met vriendinnen ofzoo gaan bellen x)

Het is wel donker xd

doe de tv aan?

Dan doe je de tv keihard aan.

der is nooit wat leuks op tv… maar kan idd wel ff kijken.

Stel je aan.

Doe je tmf ofzo of je doet de radio aan.

Doe je licht aan.

Aghja, sommmige mensen zijn bang voor de film paranormal activity…

ik heb alle lichten aan gedaan, maar toch z’n stilte in huis… das eng, kijk nu 16 and pregnant, maar is herhaling >.<

Het is vakantie toch? Ga naar een vriendin toe of vraag of een vriendin naar jou toe komt :wink: Doe de gordijnen dicht, licht aan, warme chocomelk en ga tv kijken (onder een warm dekentje). De deur op slot (geen enge inbrekers) kan ook nog wel eens helpen!

Dan is er maar een optie *tumtumtumtuuuuuuum*…
Ga met je laptop onder je bed liggen, en bouw de gaten dicht met kussens!

No seriously, doe een tv aan ofzo?
Wel een gezellige zender natuurlijk

Alle lichten aanzetten, meezingen met een liedje, met iemand op msn cammen…

ik zou ook bang zijn hoor. voor sommige mensen ligt het wat gevoeliger, hou alsjeblieft je stomme reacties voor je?

ga naar www.tvshack.cc

daar zijn altijd wel leuke series te vinden.

Haha, k denk dat dat 1ste hem wordt! alleen t punt is, k mag niet naar boven xd, omdat de honden dan alleen beneden zitten en dan gaan vechten omdat ze rangoorde willen bepalen ofzoo.

Als je weet dat je ergens gevoelig voor bent, dan ga je het toch sowieso niet opzoeken?
Logica??

die film is eng :expressionless: tip : Ga niet naar de bios der heen, dan is die NOG Enger… beter gewoon ff thuis op klein schermpje… want het geluid staat ook nog is ziek hard in de biosscoop en dat maakt alles eng… voor de rest is het wel echt een goede film hoor! toch knap gemaakt…