Ik ben bang

Hee meiden,

Vandaag zat ik aan tafel te eten, toen ik opeens een stekende pijn (niet heel erg, ik kon wel blijven doorgaan met eten, maar het voelde alsof iemand met een naald in me stak), kreeg ter hoogte van m’n laagste rib. Ik heb daar vlak naast al sinds zover ik het me kan herinneren mijn hele leven daar een raar plekje zitten. Ik ging even later in de spiegel kijken, en toen was het allemaal rood, maar dat zou kunnen doordat ik er beetje op gedrukt had ofzo. Nu, een paar uur later, kreeg ik die pijn weer, dus ik weer kijken, maar het was niet rood. Ik ging wel even checken of ik rare bulten had, en dat was wel een beetje het geval volgens mij, maar het kan ook dat mijn vet anders verdeelt is, maar ik ben echt heel bang. Heeft iemand iets vergelijkbaars gehad? Weet iemand wat ik moet doen?

Zo snel mogelijk even langs de huisarts gaan.

naar de huisarts!

ga naar de dokter dat is echt het verstandigst. als je je zorgen maakt over de pijn die je hebt is dat het beste. de dokter weet zowiezo wel wat het is. Als er echt iets aan de hand is kunnen ze je helpen en zo niet draag je een zorg minder. :wink: