Ik ben bang dat hij mij irritant vind :(

Heyy :slightly_smiling_face:

Ik voegde een jongen die ik best zag zitten toe op fb. Ik kon hem via een vriendin, ik begon met hem te chatten het was eigenlijk een leuk gesprek totdat ik zelf niks meer wist te zeggen en het gesprek links liet liggen (ik weet het Eigen schuld) maja ik probeerde weer met hem een gesprek te starten maar ik kreeg geen antwoord of het was kortaf, ik vroeg aan mijn vriendinnen wat ik moest doen en liet hen het gesprek lezen en hun zeiden dat hij tegen mij praatte uit vriendelijkheid maja dat kwetst mij eerlijk gezegd een beetje. Ik wil gewoon met hem praten maar als ik het wil proberen dan heb ik er de moed niet voor of ik denk weer aan wat mijn vriendinnen zeiden. Maar we zijn nu weer 3 maanden verder en ik denk als ik hem nu een bericht ga sturen dan denkt Hij van oh daar heb je dat irritante meisje weer :frowning_face:
Ik kan echt wat hulp gebruiken want ik weet niet wat ik moet doen :frowning_face:

Xx

fuck wat hij denkt. Gewoon proberen, als hij weer niks zegt is het duidelijk en moet je hem laten

Wie weet wat hij in een slechte bui toen hij kortaf reageerde. Gewoon nog een keer proberen, als hij duidelijke signalen geeft dat hij niet wil dan is het klaar, maar misschien hebben jullie wel weer een heel leuk gesprek. Succes :slightly_smiling_face:

gewoon blijven proberen als hij echt kortaf blijft reageren zou ik ook stoppen, maar misschien was het eenmalig en hebben jullie gewoon super leuke gesprekken?

Als hij wilde zou hij wel praten.
Ik zou zeggen probeer het nog een keertje en anders is het voorbij, jammer genoeg vinden niet alle mensen die jij leuk vind jou ook leuk.

Ik zou niet meer beginnen met praten. Als hij je leuk vindt, was hij zelf ook wel een keer een gesprek begonnen. Nu het drie maanden stil is zou ik niet verwachten dat hij interesse heeft.

Maar weet je wat het ook is ik denk 2 weken geleden volgde hij mij op insta en likede 1 foto :3

Ik zou gewoon nog 1x het gesprek beginnen (wel met iets anders dan ‘hoe gaat het’) en kijken hoe hij daar dan op reageert.

Ik zou het ook nog één keer proberen, dan laat je in ieder geval zien dat je interesse hebt :slightly_smiling_face: