Ik ben al 4 maanden niet meer ongesteld geweest. Moet ik mij zorgen maken?

hoiii
Ik ben al 4 maanden niet meer ongesteld geweest, moet ik mij zorgen maken of komt
dit bij meer mensen voor? zelf denk ik dat het komt omdat ik behoorlijk wat ben aangekomen, misschien dat ik te dik ben om ongesteld te zijn?
meer mensen met dit probleem?

groetjes

Ben je al lang ongesteld?

in februari 3 jaar

Heb je een zwangerschap uitgesloten?

Ben je zwanger? en het heeft niks met dik zijn te maken… :dry:

niet zwanger

Ik denk wel dat je regelmatig ongesteld bent. Als je het onregelmatig was, was het weer een ander verhaal. Heb je veel stress, ben je zwanger, sport je te heftig?

Je hoort na 3 jaar een regelmatige cyclus te hebben. Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Of heb je veel stress?

alleen al door de zin dat je misschien te dik bent om ongesteld te zijn wil ik je niet eens meer serieus nemen…

Wat een rotopmerking… :dry:

Kan best voorkomen bij jonge meisjes, ik ben al vier jaar onregelmatig ongesteld (ben nu 16) en alleen met de pil hb ik dit kunnen stabiliseren, het is nu nog hopen dat het ook doorzet. Kom ik dit weekend achter :hammer: .

Als je dik bent (echt extreem overgewicht) kan je menstruatie toch ook uit blijven? Het zelfde als je extreem ondergewicht hebt. Tenminste dat is volgens mij de reden dat mensen met obesitas geen kinderen kunnen krijgen. Zie het altijd in die tv programma’s.

Maar inderdaad ik vraag me ook af of je niet zwanger kunt zijn? Zeker als je zegt dat je bent aangekomen.

je kan toch bijna niet 4 maanden zo in de stress zitten dat je niet ongesteld wordt? of ben ik nou gek ?

Zo bedoeld dit heus niet zo ze heeft het gewoon anders geformuleerd.

waar slaat dit nu op? ik hoor dat heel vaak op tv enzo en ik heb ongeveer 20 kg overgewicht

en nee, ik ben echt niet zwanger. Daar heb je seks voor nodig en dat heb ik niet. Ik ben forever alone haha

Mag ik vragen hoe oud je bent? Bel anders even met de huisarts.

Als eerste moet je zwangerschap met 100% zekerheid kunnen uitsluiten. Daarna zou ik eens bij de huisarts langs gaan omdat je er zelf niet helemaal gerust op bent. Je kan het dan je huisarts vragen of het iets is om je zorgen over te maken en of het met je overgewicht te maken heeft. Moest er dan iets abnormaals aan de hand zijn, al dan niet door je overgewicht, dan kan je er iets aan doen. Veel succes!

Het is een mogelijkheid (maar dat is wel echt zeldzaam) dat als je geen seks hebt, je toch zwanger word.
Dan groeit je eigen ‘tweeling-zusje of broertje’ in je buik. Dat gebeurd weleens.

Dat is helemaal geen rotopmerking. Het kan heel goed dat door (te veel) overgewicht iemand niet meer ongesteld wordt. Het geldt omgedraaid ook voor mensen met heel erg ondergewicht.

^Dat. Is echt heeeel creepy
@music