ik ben advies nodig.

hi dames, ik ben voor jullie vrij onbekend maar zeker niet nieuw.
ik heb jullie advies nodig.
mijn vriend en ik zitten in beetje in de shit,
hij heeft een pauze ingelast tussen ons. de reden daar van is dat zijn gevoel steeds minder word, en dat die dat probeert terug te krijgen.

dat gaat nu al ruim ander halve maand zo, en ik word er allemaal verdrietig van en dat begrijpt hij ook. alleen moet het voor hem kloppen en dat snap ik ook.
nu smsen/whatsapp’n we af en toe nog wel eens. alleen nu is het dus vakantie, gaat hij met vrienden op vakantie en met 2 meisjes. en ik zit daar dus mee en hij zegt je hoeft niet bang te wezen dat ik iets doe.
maar dat ben ik dus wel.

ik probeer zo weinig te pushen maar hoe minder ik hem zie, en hoe minder ik hem spreek wil ik alleen maar meer naar hem toe.
hem proberen zijn gevoel terug te geven.
heeft misschien iemand tips voor mij of advies?
hoe ik hem kan helpen zonder te pushen?

we spreken wel heel soms af, dan gaan we even lunchen en gewoon even in het park zitten bijvoorbeeld en dan is het ook altijd wel gezellig.
maar ik ga er vanbinnen kapot aan.

we zijn een jaar en negen maand bij elkaar, ik vind dat je zoiets niet zo snel op moet geven.
dankje meiden! <3

Wat betreft contact met hem durf ik niks te zeggen, maar wat zeker is, is dat je afleiding nodig hebt.
Ga iets doen met je familie, een vriend(in) die je goed vertrouwt en zorg dat je iets te doen hebt.
Als je wil praten of huilen, doe dit dan ook gewoon waar en bij wie jij je vertrouwd voelt en hou dit niet in.
Heel veel sterkte, ik hoop voor je dat het snel goed komt. (:

^ dat dus (:

Ik vind ook wel een beetje dat hij je aan het lijntje houdt, maar dat is mijn mening! Ik ben toch zo iemand die alles of niets wil… Ik geloof niet in pauzes in een relatie

En wat hierboven staat

dankje voor jullie reacties,
afleiding ben ik zeker nodig, maar veel dingen wat ik doe doet me aan hem denken,
omdat we heel veel dingen samen deden.
ik ga het proberen leuke dingen met vriendinnen te doen,
en mijn mijn moeder en oma en opa!
ik hoop zo dat het goed komt!

Ik wou ook zeggen dat je afleiding nodig hebt :stuck_out_tongue:

Je hebt advies nodig.
Maargoed, dat je vriend een break wil snap ik. Maar dit hoeft niet zo lang te duren. Vertel hem dat je hem heel goed snapt maar dat het je te lang duurt en dat je dat kut vindt. Moeilijke situatie…

aah nouk hij gaat echt niet met andere meisjes op vakantie, en al helemaal niet waarmee hij meegaat o,0 , en wij gaan samen wel even wat leuke dingen doen in de vakantiee! maar moet zoveel werken :frowning_face:, en toch verdien je beter :slightly_smiling_face:

<3

Verwijderen van whatsapp en feesjboek.
Vertel hem dat wel, want je doet dit om hem niet steeds te checken.