Ik ben 1.81, kan ik hakken dragen?

Hey,

Ik ben redelijk lang namelijk 1.81 en ik draag om deze reden nooit hakken.
Maar soms, als ik uit ga, dan wil ik wel charmante schoenen aan kunnen trekken bij een sexy jurkje. Vaak doe ik dan toch maar sandaaltjes aan, wat ik jammer vind omdat ik denk dat hakken de gehele outfit veel leuker maken. Maar in hakken voel ik me snel onzeker omdat ik dan zo lang ben. Heeft iemand ditzelfde probleem? Of heeft iemand tips?

Mijn vriend is net iets kleiner dan dat ik ben en hij vind het enorm leuk/sexy als ik hakken draag.
Ik ben 1.76

Mijn beste vriendin is 1,85m en draagt ook gewoon hakken. Ik vind dat je niet onzeker moet voelen over je lengte hoor! Er zijn genoeg meisjes die bv van zichzelf 1,90m zijn. Probeer eens te beginnen met kleine hakken, misschien dat jij je hier wel fijn in voelt.

ik vind het persoonlijk echt heel lelijk als iemand die best wel lang is hakken draagt van 15cm.
maar je moet het helemaal zelf weten, wie houd je tegen? als jij het wilt doe je het toch lekker?

Als jij graag hakken wilt dragen moet je dat vooral doen! Je bent misschien al lang van jezelf maar er is niks mis mee. Hakken zijn vaak ook erg mooi omdat het je benen nog langer doet lijken. En natuurlijk hoeven hakken niet meteen een lengte te hebben van een aantal centimeters, kleine hakken zijn altijd een goed begin. Voel je niet onzeker, je bent niet het enige meisje met een lange lengte die hakken wilt dragen. Niks mis mee.

Lekker zelf weten. Ik vind het prachtig als vrouwen zo lang zijn, persoonlijk.

Ik vind het zelf met mijn 1.76 al moeilijk, maar een vriendin van 1.83 draagt ze ook regelmatig en dan valt het eigenlijk niet eens zo op. Oke, beslissing gemaakt: ik ga meer hakken dragen.

ik zou het gewoon doen! :metal:

Ik voel me met mijn lengte ook al onzeker (1.72) ook zonder hakken. Persoonlijk vind ik het prachtig staan als lange vrouwen hakken dragen, waar ze op kunnen lopen en vooral als ze recht staan. Als jij het leuk vind moet je het dragen, geen zorgen maken over wat andere denken

Ik ben zelf 1.80 en heb voor lange tijd ook gewoon hakken gedragen. Vind het altijd wel mooi! Ben er uiteindelijk mee gestopt toen ik een vriendje kreeg die even lang is (voel me zelf ongemakkelijk als ik langer ben).

Dus als je hakken aan wil, zeker doen! Als je je er wel fijn bij voelt natuurlijk.

Ik vind het juist supermooi, maar daar gaat het niet eens om. Het gaat erom wat JIJ wil. Gewoon doen dus!

natuurlijk kun je hakken dragen het maakt niet uit hoelang je bent, zolang jij je er maar goed bij voeld.

Ik ben ook 1m81. Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Wil je hakken, dan draag je die lekker.

Ik heb zelf 1 paar hakken dat ik draag wanneer ik met een groep grotere mensen afspreek. Als ik met mijn vriendinnen ga stappen, doe ik die niet aan want dan is het contrast te groot

Ik snap eerlijk gezegd wel niet hoe mensen het lelijk kunnen vinden. Ok, je kunt vinden dat iemand wel heel erg opvalt door haar lengte dan, maar het is toch niet lelijk? Topmodellen zijn toch ook groot en dragen hakken, en zij worden toch soort van als ‘schoonheidsideaal’ beschouwd?

Ik ben 1.78 en draag nooit hakken om ik het zelf niet mooi vind als lange mensen hakken aan hebben.

maar als jij het wél mooi vind en je er goed bij voelt, dan moet je dat gewoon doen!!!

Ik vind het niet lelijk als lange meiden hakken dragen, het is wel wat ‘opvallender’ zeg maar, omdat je sneller boven de rest uitsteekt. Maar je bent vrij om te dragen wat je wilt, dus vind jij hakken mooi en wil je ze graag aan moet je dat gewoon doen. Schijt aan wat andere mensen vinden, zolang jij er happy mee bent!

Het zijn maar schoenen, en die 5-12 cm extra maken je niet ineens enorm veel groter.

Precies dit, haha. Ik vind het ook prachtig wanneer er een lange vrouw op hakken loopt.