Ik ben helemaal verliefd op een maxi dress, maar ik ben maar 1.62… best wel klein. zou dat mooi zijn???
Als jij er graag een wilt zou ik het gewoon doen hoor.
ik ben 1.59 en ik dacht het zelfde met een jumpsuit met lange pijpen, je moet het gewoon passen en dan zie je zelf wel of het leuk staat.
Dit, en doe er een mooi paar hakken onder.
Mwa jaa, maar een jumpsuit maakt je benen langer he, een maxi dress niet. Maar inderdaad ik moet hem gewoon maar eens gaan passen
Gewoon passen, en als hij te lang is kan je hem eventueel innemen.
Ik ben 1.60 en denk dat ik ook nog een echte maxidress/rok ga kopen, want ik vind het echt prachtig staan of je nou groot of klein bent. Het is gewoon heel vrouwelijk, dus ik denk dat het altijd wel staat, en als je het nodig vindt kun je er altijd een paar hakken onder doen inderdaad.
Als het leuk staat, gewoon doen.
Gewoon doen. Wat maakt lengte nu uit?
Zolang je hem niet sloopt, door met de onderkant over de grond te slepen, kan het prima toch?
Jij moet je er fijn en goed bij voelen, dan is het prima toch? Ik ben 1.64 en draag regelmatig maxi dresses (en rokken), vindt ze helemaal super. Ben benieuwd of en welke je gekocht hebt!
Ja dat kan makkelijk
wauw bij nou staat het het super!
Mag ik vragen waar je de laatste hebt gekocht? dat is een rok toh??
Ik ben 1m60 en heb ook gewoon een maxidress hoor
Gekocht bij de Quicksilver (eentje van Roxy volgens mij)
Heb hem wel moeten laten inkorten, maar opzich is dat maar een kleine moeite. Nu past ie gewoon perfect!
Die tweede is echt mooi!
Gewoon lekker doen! Eventueel met hakken eronder, dat maakt al een groot verschil.
Juist leuk als je wat kleiner bent! Ik zou het gewoon kopen.
(weet niet of dit onder reclame valt, maar anders haal ik dit bericht wel weer weg, bij www.kenzaa.nl zijn alle Maxi Dresses tot vanavond 23.00 uur met 10% korting! code: MAXIDISCOUNT perfect voor als je dus iets kleiner bent)
Thank Youuuuuuu!!!
Ik ben 1.59 en ik draag ook maxidressen!
Ik vind ze juist mooi bij wat kortere meiden