ik begrijp t niet meer..

Hee iedereen,
Ik zit met een probleem die iedereen denk ik wel kent, ik heb bijna 2 maanden met me vriend. Ik ben 17 en hij is 21. Het gaat eigenlijk goed, maar hij is erg gehecht aan zijn sport waterpolo maar ook aan zijn team genoten zowel de heren als dames. Op zich vind ik het top dat hij zijn eigen ding heeft, en ik ben wel is mee gegaan maar voelde me niet op me gemak. Ik wil hem de ruimte geven om te feesten en hij heeft me verteld zich te gedragen. Maar dan zie ik dat hij fotos op fb zet van meiden hangend en zoenend met een fles wijn in de handen. Tuurlijk lekker uitgaan heerlijk. Maar bij mij steekt het aardig… Met oud en nieuw gaat hij naar een feest met dezelfde mensen en op zich hebben we daar al discussie/ruzietje over gehad. ik was t er duidelijk niet mee eens… ik vind het een belangrijk moment om bij elkaar te zijn. is dat gek? Voor hem wel hij antwoord dan ‘ja je kan me niet beide feestdagen hebben, kan me niet opsplitsen’ en ja ik ben blij dat hij naar mij komt met kerst en ik naar hem… Maar waarom kan hij niet 100% laten voelen dat hij voor mij gaat… via whatapp zegt hij alleen maar hee gaat goed en ok ok ok… ik verwacht geen liefdesverklaring maar ja iets enthousiaster kan ook wel.

Ik vind het moeilijk hier mee om te gaan en weet ook niet precies hoe, als hij op de reclame reageert van ooh das wel een leuk meisje. Of reageert op iemand foto word ik al aardig jaloers en voel ik behoorlijk rot. Maar hij begrijpt mijn hints niet en als ik het zeg is het van ach ja kus over. Ik weet niet goed wat ik moet doen… maar vraag me soms af of hij mij wel de moeite waard vind of dat ik alleen goed ben om in het weekend ff te komen.

eerlijk het maakt me best verdrietig ookal zegt hij ikhouvanje…

ik ben hopeloos (of een dramaqueen?) iemand advies?

wacht even, hij zoent met meisjes als hij uitgaat?

ik zou hem dumpen…
Hij is duidelijk niet in staat zich aan jou aan te passen, dus is hij de moeite niet waard…

nee niet zoenen, maar zeg maar een foto van meiden die elkaar op wang zoenen hangend aan elkaar met fles wijn… hij loopt daar tussen zo bedoel ik t

Ik snap wel wat je voelt, maar jullie zijn al met kerst samen dan mag hij toch best oud en nieuw met zijn vrienden vieren (die zijn ook belangrijk), je moet je gewoon over die onzekerheid heenzetten en hem vertrouwen.

maar waarom ga jij eigenlijk niet mee als hij uitgaat?
Kijk ik begrijp dat hij af en toe bij andere mensen wil zijn, maar alsnog

Jaa ik ga zo nu en dan ook wel mee… ik weet niet goed of mijn gevoel nou juist is of onzin door onzekerheid?

Jij wil meer investeren in een relatie dan hij… Jullie zitten duidelijk niet op dezelfde lijn, weet je zeker dat je wel zo’n relatie wil? Het moet van 2 kanten komen he.

Hehe niet te overhaast! Jullie kennen die jongen nauwelijks en zeggen nu al dat het uit moet!

Ook jongens zijn anders en niet elke jongen houd bijvoorbeeld van dikke sms/whatsappliefde… En dat kan soms enorm kut voelen als meisje omdat je stiekem het liefst zou willen dat je door hem wordt volgespammed met de liefste smsjes.

Ik bedoel hier niet mee dat je hier niet (een beetje) verdrietig om mag wezen af en toe want ik ken het probleem heel goed! Maar weet ook dat hij een vriendengroep heeft waar hij ook graag is en dat zul je moeten begrijpen.
Als ik jou was zou ik gewoon meegaan want ik denk dat hij het ook leuk zou vinden als jij goed kon opschieten met zn vrienden! Dan hoef je je niet meer zo zorgen te maken!

Ik begrijp heel goed dat je je zo voelt en dat wil ik ook niet tegenspreken, maar probeer (samen met hem) een uitweg te zoeken waar jij je beter bij voelt. En ga mee met oud en nieuw en neem desnoods je eigen vriendinnen ook mee! :slightly_smiling_face: