ik begrijp het niet.

Hallo meiden…

Misschien kunnen jullie mij tips geven?

Al een maand ben ik met een jongens aan het appen… via tinder ontmoet…
we appen 24/7 en zouden vorige week gaan daten… maar 2 dagen voor we zouden gaan daten kregen we ruzie om iets stoms… en hij zei in ene dat we niet bij elkaar passen en dat het niet gaat… dus wilde ik vrienden blijven en hem zien als een gewone vriend… dat vond hij wel gezellig enzo… en hij zou mij die dag bellen over hoe en wat… heeft hij niet gedaan… k heb hem later een berichtje gestuurd en hij zei dat het niet gaat lukken… oke dit betekent gewoon dat hij mij niet wil zien… dat snap ik maar als ik dat aan hem vraag en een eerlijk antwoord wil… zegt hij dat het niet zo is… en dat hij het gewoon erg druk heeft omdat hij dit jaar bij het leger gaat beginnen… hij wilde ook niks meer omdat hij denk dat hij geeen tijd heeft… zelf dacht ik hij wil me niet zien omdat hij dan bang is dat hij toch gevoelens krijgt… of is dat een smoes van me zelf… :slightly_smiling_face: ik weet het niet ik voel me zo dom…

Laat hem gewoon. Hij heeft duidelijk andere zaken aan zijn hoofd.

jaa dat vind k zo moeilijk maar je heb gelijk

Nou… volgens mij… probeert hij inderdaad duidelijk te maken dat hij je niet wil zien… en durft hij dat soms duidelijk te zeggen en andere momenten niet… dus… als ik jou was… zou ik hem met rust laten… als dan toch blijkt dat hij gevoelens voor je heeft neemt hij vanzelf contact op…

Ja alleen jammer dat hij dan zegt dat hij zin heeft om mij te zien! En dan dit.ik vroeg het gewoon aan bem als hij nou duidelijk nee zegr ben ik er klaar mee… misschien moet ik het even laten… hoe moeilijk het ook is. Want eerst wilde ik helemaal niks en nu zyn de rolle om gedraait

Ik begrijp je zo goed, ik heb een beetje hetzelfde (ook via tinder)
Maar hij heeft nu een relatie opeens en wil hij me ook niet meer vriendschappelijk spreken. Dus ik begrijp je volkomen. Het is moeilijk, vooral als jongens niet helemaal eerlijk zijn.
Maar luister naar je gevoel en als hij het blijft uitstellen, tsja dan denk ik dat hij je toch niet zo graag wilt zien. Als hij je echt heel graag wilt zien dan zou hij wel tijd vrijmaken.

Het is jammer maar over dat leger gebeuren … Ik zou het niet echt vertrouwen

Awh erg jammer maar dat kan gebeuren, ik heb ook heel veel met jongens geappt die ik via tinder kende en heel veel jongens haken af voor dat ze afspreken zo is het. Ik heb mijn huidige vriend wel leren kennen via tinder en hij kwam wel en het gaat al 7 maand erg goed. Dus geef de hoop niet op. :slightly_smiling_face:

Meiden ik heb hem toch geappt… Maar hij was dronken en zei dat hij me wilde zoenen en dat me fotos mooi waren enzo… En de dag drna appte ik hem vAn heb je je kater overleeft?? Maar daar reageerde hij niet op. … Houden mannen van zelfverzekerde vrouwen die zegt van Ik wil je morgen zien bijv… Of komt dat juist heel raar over

Ja maar dat zegt hij dus niet… Hij zegt lijkt me leuk gezellig… Maar doet niks…

Laat hem gaan je zou verwachten dat hij het leuk zou vinden om je te zien maar hij doet geen moeitje meid je verdient beter!