Ik begrijp hem niet, wat moet ik doen?

Heehee,

Ik ben al een tijdje (aantal weken) met een jongen bezig. Het begon nogal serieus te worden en we zeiden dan ook gewoon dat we bij elkaar hoorden. We vonden elkaar echt super leuk en whatsappen deden we meerdere keren per dag. Twee weken geleden zag ik hem nog drie dagen achter elkaar en kreeg ik tussendoor nog een w’appje dat hij me miste…

Nou zouden we dus twee weken geleden op maandagavond afspreken omdat hij daarna tot en met zondag in Scheveningen zou zijn. Dat ging plotseling niet door omdat ik was geboekt voor een shoot. Ik wilde het nog afzeggen maar hij zei dat ik dat niet moest doen. Daarom wilde ik hem die middag nog zien, maar een meisje probeerde te stoken tussen ons en heeft me bij hem uit de buurt gehouden. Daar heb ik met hem over gepraat, hij was teleurgesteld maar het allemaal goed gekomen.

Afgelopen donderdag werd ik opgenomen in het ziekenhuis en vrijdag had ik een operatie. Omdat hij al een tijdje niet meer uit zichzelf iets van zich liet horen, vroeg ik waarom. Hij scheen ten eerste vergeten te zijn dat ik in het ziekenhuis lag. Voor of na mijn operatie heeft hij me geen sterkte of beterschap gewenst. Ik hem erop aangesproken en hij gaf me gelijk. Dit is wat hij zei: ‘Ja geef ik je wel gelijk maar voor me gevoel vind ik je minder leuk dan in het begin. En ja heb het ook heel erg druk met school enzo.’

En daarbij dat hij me gewoon nog wil zien, hij wil niet met me stoppen ofzo en ik hoef hem ook niet met rust te laten totdat de schoolstress weg is…

Wat nu? Sinds die maandag dat onze afspraak niet door ging, heb ik hem helemaal niet gezien en heeft hij geen berichtjes meer uit zichzelf gestuurd terwijl hij dat eerst echt bijna iedere dag deed.

Ik vind hem zo leuk, help me alsjeblieft… :frowning_face:

46 keer bekeken, maar geen reacties, jammer…

Als hij zegt dat hij je minder leuk vind voor zijn gevoel, dan moet je eerst even kijken waarom. Heb je vaak met hem afgesproken? Als een jongen begint af te kapen met praten moet je gewoon eerst proberen om in het echt met hem te praten voordat je conclusies gaat trekken etc, als je hem echt leuk vind moet je gewoon nog even voor vechten en proberen te ontdekken hoe hij echt over jou denkt…
En als hij je niet leuk vind zoals jij hem leuk vind dan is het maybe gewoon niet het juiste moment…

hmm, dan moet ik dus wachten tot hij het minder druk heeft met school, zodat ik rustig met hem kan afspreken?

Ik weet dus juist niet hoe ik voor hem moet vechten. Dat is een beetje het probleem. Ik moet hem niet gaan stalken en niet negeren, wat moet ik wel doen?

Elke relatie heeft ups en downs. Ga hem niet dwingen jou vaker te zien, zoiets moet hij willen. Hem even met rust laten kan helpen, misschien gaat hij je dan missen.

Hij vind je blijkbaar niet meer zo leuk, dat zijn zijn letterlijke woorden.
Dat lijkt me duidelijk genoeg.
Laat hem gewoon even met rust. Als ie je echt leuk vind gaat ie je vanzelf missen en kunnen jullie weer afspreken.

‘if you love something, set it free… if it comes back to you, its yours. If it doesnt… it was never ment to be.’

Dus jullie denken dat ik ook maar niks meer van me moet laten horen? Ik ben bang hij mij me vergeet…

^ Dan klamp je juist aan hem vast en bereik je het tegenovergestelde. Het is lastig, maar je met andere dingen bezighouden kan erg helpen.

Hmmm okee, misschien maar proberen dan.

Je hebt toch niet in de hand wat er gebeurt, dat zijn zijn keuzes.

Je moet sowieso doen waarbij jij zelf goed voelt. Dus als niks laten horen goed voor je voelt moet dat doen, ook al doet dat vast en zeker pijn…
Meestal als je een tijdje van jezelf niet laat horen, beginnen ze je wel/niet te missen, en dan weet je het antwoord eigenlijk ook al hoe ze ongeveer aan je denken. goodluck x

thanks…