Ik begrijp hem niet meer... help!

Heee
ik heb iets waar ik ff advies ofzo bij nodig heb…
bij mij op school zit een jongen en die is best wel een player. Hij zegt wel vaker tegen een meisje van; ‘mooimeid!’ ofzo
maar tegen mij heeft hij al heel vaak zoiets gezegd en geknipoogd enzo
En laatst had ik een nieuw truitje, en ik liep op de trap met me vriendin
dus hij liep ook met een paar vrienden maar hij keek me opeens recht aan en zei; ‘wow wat ben jij een mooimeid zeg!’
dus ik wist wel dat hij hyves had en ik dacht; laat ik hem toevoegen. ik had hem toegevoegd dus hij stuurt mij een krabbel met; eeeey wie ben jij? (K)
maar hij ziet me wel vaak op school dus ik begrijp niet dat hij dat zegt… maar vanochtend liep ik langs hem & toen zei hij opeens; ‘hee ik zit in a2a en jij??’ maar dat had ik hem in een krabbel gestuurd! Hij zei dus wat ik in een krabbel had gestuurd. Dus hij weet wél wie ik ben. Maar ik begrijp het dus echt niet…

en mijn krabbel heb ik gelijk verwijderd natuurlijk!
sorry dit wou ik even kwijt maar weet iemand misschien waarom hij zo doet?

Snap d’r niks van.
wat is joun probleem nou dan?
hij weet niet wie jij bent op hyves?
boeiend, als je hem niet leuk vind, maakt dat toch ook niet uit ofzo.?
xD

Waarschijnlijk GOK ik dat het zon populaire jonge is… die zijn altijd zo irritant vind ik … die doen dan net alsof ze je niet kennen… als het ze uitkomt zeggen ze iets en anders niet… zulke types moet je gewoon laten die zijn het niet waard ik vind het trouwens ook nogal kinderachtig dat hij zo doet? vind je zelf niet

(naja hij zal wel populair zijn anders zou het niet zon player zijn lijkt mij?)

waarschijnlijk doet die dat inderdaad tege iedereen dat soort mensen heb ik ook op me school en je noemde hem zelf ook al player maar dat betekent niet dat die geen leuk vriendje kan wordenXD

maar ik herken ook vaak mensen niet op fotto,s op hyves dat zie ik ze op school en dan op hyves denk ik wie is dat

die jongen is net zo zoals jij zegt een soort van player. het is zijn sport om zo veel mogelijk meisjes te verleiden, en hij kent er waarschijnlijk meer al 100 xD. jij zal dus ook vast niet de enigste zijn die hem toevoegd op hyves. doordat hij zo veel meisjes kent houd hij ze niet meer uit elkaar en weet hij vaak niet wie zij is. het ene moment herrinert hij jou niet, en het volgende moment weer wel. dit ligt niet aan jou omdat jij geen indruk maakt/niet mooi ben of zo, maar hij “kent” zo veel meisjes dat het die arme jongen gewoon soms even te veel word :stuck_out_tongue: