Heehee iedereen!
Ok, het zit dus zo: Ik ga morgen naar een superfeest die ik niet moet missen, maar ik voel me gewoon ziek worden. Hoe kan ik dit verhelpen?
Betere uitleg:
Het begon dus deze middag, ik was wat misselijk, maar daar trek ik nooit wat van aan. Toen ik thuis kwam van het shoppen en mijn koffie dronk, was de misselijkheid weg. Nadat mijn misselijkheid weg was, ben ik naar boven gegaan en ben ik op mijn bed gaan liggen om een filmpje te kijken, want ik werd gek van de warmte. Toen begon dus mijn keelpijn ’ toen ik opstond, begon ik te hoesten en toen ik daarna moest eten, werd ik weer misselijk. Dus ik heb niet zoveel gegeten. Na het eten, heb ik een strepsil genomen, omdat daarop staat: tegen beginnende keelpijn :’). En halleluja het is erger geworden. Dus ik weer verder met mijn film, sta ik op en komt mijn geweldige hoofdpijn. En… nu zit ik dus met: Hoofdpijn, keelpijn en begin ik te hoesten :’{.
Nu is het nog niet zo erg, maar ik denk juist dat het erger word, omdat het met de uur toeneemt :’{ en misschien is het nu nog te verhelpen, zodat ik morgen naar het feest kan : ) !.
Dus als iemand een wondermiddel weet? zou dat heel fijn zijn.
Alvast bedankt!,