Ik begin te twijfelen aan m'v vriend zijn gevoelens.. help!

Hallo meiden,

Wil jullie even kort wat vertellen over mij en m’n vriend.(we zijn beide 19 jaar)

Ik heb sinds 7 maanden een vriend, ik zag hem altijd als mijn reddende engel omdat hij mij serieus heeft gered van m’n ex ( die een psycho was en mij stalkte) . Ons relatie is best goed gegaan 4 maanden lang, maar daarna begonnen we kleine ruzies te krijgen. Onze ruzies duurde nooit lang en we maakten het al snel goed wanneer we samen waren. Gisteren na de seks begon hij vragen te stellen over mijn verleden en mijn ex enz. Ik werd een beetje boos omdat onze ruzies meestal over m’n ex gaan. Net 15 min voordat ik weg wilde gaan (Ik had een afspraak) wilde hij weer seks. Ik maakte hem duidelijk dat het nu niet meer kon omdat ik de bus anders zou missen, hij ging even door met zeuren en ik zei duidelijk nee. We lagen nog op bed en hij duwde mij soort van weg om op te staan en zei oke. Hij keek me even niet meer aan maar liep nog wel mee naar de bus. Hij merkte niet wat hij had gedaan en ging verder met vragen stellen, ik negeerde hem. Toen de bus kwam gaf ik hem een kus en liep gewoon de bus in. Hij zei zelfde avond aan de telefoon dat het hem speet en dat hij het niet zo bedoelde. Hij zei dat hij ermee zat dat ik het niet antwoordde en daarna hem ook niet zijn zin gaf.

Ik voelde me gisteren soort van gebruikt. Ik heb altijd zijn zin gegeven en ik was in shock toen hij mij wegduwde voor zoiets en nu twijfel ik over zijn gevoelens. Hij zelf zegt ik gebruik je niet, als t wel zo was had ik je nooit kennis laten maken met mn ouders en familie…

Wat moet ik doen? :bored:

Ik denk dat je hem gewoon moet vertrouwen in wat hij zegt, iedereen doet wel eens waar hij/zij later spijt van heeft, waarom zou je hierdoor twijfelen aan zijn gevoelens voor jou?

Niets doen. Laat hem maar even in zijn sop gaar koken. Hij zou je moeten helpen, niet ‘gebruiken’. Is ie besodemieterd. Gewoon even van je koude kant laten zien en laat hem maar weer werken voor je aandacht.

Ja we hebben nou al een paar dagen ruzie, kijken hoe t verder gaat.

Volgens mij is hier echt niks aan de hand. Hij was gewoon even beledigt. Waarom zou hij je gebruiken? Geef het even rust en wees lief voor elkaar.

Ik zou niet achter alles iets zoeken, het kan ook lief bedoelt zijn. Als je je verleden blijft wegstoppen en er nooit over praat kun je het ook niet gaan verwerken, misschien wil hij jou daar juist mee helpen. Zoals ik het lees kan ik er niet echt een kwade bedoeling uit opmaken.

Het wegduwen is naar, maar ook dat kan bedoelt zijn in de zin van ‘dan niet, joh!’. Het is niet de ideale manier, maar misschien wel zijn manier…

Laat het even rusten en probeer sommige dingen iets positiever in te zien, niet alles hoeft negatief bedoelt te zijn hè. Als je al zijn vragen over jou verleden zo opvat dan kan ik best begrijpen dat voor hem een keer de maat vol is en hij het zo aanpakt, het is niet leuk om genegeerd te worden als je een goedbedoelde vraag stelt met het doel iemand te helpen door erover te praten.

jongens zijn gewoon wat minder subtiel als wij, haha. zou er niks achter zoeken, komt vast wel weer goed!

sommige jongens raken gewoon teleurgesteld als ze geen seks krijgen.
Niet om je te gebruiken maar zie het als.
Je ouders gaan met je naar de efteling, maar t gaat niet door. dan zullen er vast ook een aantal lichtelijk geërgerd zijn. en iedereen reageert daar anders op.
niet altijd iets om trots op te zijn, maar ja soms heb je jezelf niet (helemaal) in de hand.

Ik zie eigenlijk niet echt een probleem. Het was misschien niet zijn mooiste moment ooit, maar hij heeft sorry gezegd en het is niet dat hij je geslagen heeft ofzo.

Ik zou proberen niet er teveel achter te zoeken. Ja hij wou seks en jij niet omdat je weg moest. Ik denk dat hij gewoon even heel teleurgesteld was maar hij heeft wel sorry gezegd. Maar ik weet natuurlijk niet jij met je ex hebt meegemaakt en wat dit met jou doet. Je vriend weet dat waarschijnlijk ook niet! Misschien moet je toch eens proberen met hem te praten over je verleden, zodat hij het ook beter kan begrijpen. Ik denk dat dat jullie relatie ten goede zou komen.