Ik begin iemand te missen en v day 2015. Hulp nodig

Hallo iedereen.

Ik heb hulp nodig. Want ik weet even niet hoe verder.

Ik vind iemand nu 1.5 maand leuk. Ken m bijna 4 maanden. En het maximale wat er meestal tussen zit dat we elkaar zien is 2.5 week.

En soms is er ook een week geen contact. Of zoal laatst bijna paar weken niet. Ik zat toen gewoon niet lekker in mijn vel, ik was bang dat ik wat fout had gedaan bij hem en me erg stom gevoeld.

Wat er wel gebeurd is kort na oud en nieuw was ik een paar dagen niet online op whatsapp. En toen heeft hij gebeld van gaat alles goed met je, heb me erg ongerust gemaakt. Ik had toen zoiets van geen zorgen maken. Paar weken geleden dacht ik dat ik stom bezig was geweest en toen ook even geen contact gehad.

Afgelopen week weer contact gezocht en hij was niet boos. Gelukkig.

Wat ik wel raar vond was het volgende. Paar dagen geleden zei hij van ik zit met iets. En toen had ik zoiets van ik krijg dadelijk een hartaanval. Dadelijk vraagt die of ik gevoelens heb. Maar dat gebeurde gelukkig niet. Toen ik m net kende kreeg ik t rijbewijs te zien met een foto erop waar hij niet vriendelijk op kijkt en ik heb toen iets gezegd wat niet erg aardig was over die foto als ik hem moet geloven.

En daar kwam die dus mee. Dat hij had zitten malen en denken hierover. En dat hij ook wel begreep dat ik t niet slecht bedoelde. Ik dacht wel van waarom kom je hier een paar maanden later nog mee dan? Vinden jullie dit niet een beetje raar?

Ik kwam er een dag later achter na doorvragen dat hij hier een aantal dagen mee heeft rondgelopen. Verder weet ik nu ook dat hij overgevoelig is voor de mening van mensen waar ‘hij van houdt’

Hij heeft ook een nieuwe baan, vandaag begonnen. Ik ben zo bang dat hij hier iemand gaat tegenkomen… Toen ik wist dat hij was aangenomen had ik aan de ene kant zoiets van ik ben blij dat je weer werk hebt en aan de andere kant zoiets van wat nu als die daar iemand tegen komt?

Ik ben ook werkzoekende en gisteren nog even naar uitzendbureau geweest voor een gesprek en hij appte me gisteren van hoe was t? Later pas kunnen reageren omdat ik bij een vriendin zat. Heb gisteren t ook gezegd dat ik blij was dat hij weer werk had.

En toen zei hij van ’ Lief van je’ Ik smolt behoorlijk moet ik eerlijk gezegd bekennen.

Omdat hij nu weer werk heeft wat ook nog per dag ongeveer 2 uur reizen oplevert lijkt het me niet dat ik m de komende tijd door de week ga zien ( Hij is al doodmoe na een dag werken in de eigen woonplaats zonder t reizen) dus alleen eventueel in de weekenden. Nu wil ik eigenlijk afspreken volgende week zaterdag alleen dat is valentijnsdag… Weet ook niet of t handig is als ik dan wat koop? Kaartje van wil je mijn valentijn zijn ofzoiets… Hoop niet dat ie dan al andere plannen heeft en ben bang dat mss op t nieuwe werk wat gebeurd…

Sorry vanwege t mss wat lange en warrige verhaal. Maar ik mis hem. is dit raar? Hoe nu verder en is het normaal dat iemand zoveel weken nog eens over een foto begint? En is het voor valantijn een goed idee of liever niet doen?

Het is echt normaal dat je misschien bang bent dat hij iemand tegen komt. Dit hebben veel mensen. Als je er echt voor wil gaan is vertrouwen het belangrijkste. Dus gewoon vertrouwen dat het wel goed komt. Over valentijn: misschien niet meteen iets kopen, weet hij al dat je hem leuk vind? zo ja kan je natuurlijk wel iets kopen als je dat graag zou willen. Maar stel hij weet het nog niet is t misschien handig om dan eerst een gesprek te houden van “ja heb gevoelens is t wederzijds” ens weet ik veel. Dan ben je in iedergeval zeker over wat hij wil en denkt. Als je hem opeens iets geeft op valentijnsdag kan dat als een schrok overkomen. Gewoon alles op zijn gemak dat is meestal het best.

Sorry ik vind dit heel vervelend lezen

Sorry. Wist even niet hoe t anders neer te zetten.