ik begin gesprek altijd

hallo iedereen :slightly_smiling_face:
ik zit met een klein probleempje. naja voor zover je t een probleem kunt noemen haha. Ik ken nu sinds ongeveer 4 weken een hele leuke jongen. We hebben al afgesproken, gezoend en iets meer gedaan. We vinden elkaar allebei heel leuk enzo en willen nog een x afspreken maar het probleem is dat ik altijd het gesprek moet beginnen op whatsapp of iets in die richting. Als ik niks zeg, dan zeggen we ook niks tegen elkaar. Soms irriteert me dat best wel. Verliest hij nou zijn interesse of overdrijf ik? (zoals meiden altijd doen toch haha).

Xx

Sommigen hebben niks met whatsapp. Zo kang het maar goed gaat in het echt

Je kunt aangeven dat je het leuk zou vinden als hij een keer het gesprek begint. Dat je het fijn vindt dat hij interesse in je toont. Dan kom je er achter of hij niet zo’n berichter is of hij gewoon interesse toont wanneer hij wilt.

Dit ja.

Misschien is hij gewoon verlegen en afwachtend? Zolang de gesprekken altijd gewoon leuk en gezellig zijn, is er geen probleem toch? :slightly_smiling_face:
En je kan het idd altijd aangeven aan hem.

Je kan ook eens wachten met het gesprek beginnen tot hij dat gedaan heeft. Als hij je interessant vindt komt er naar mijn inzien vanzelf een moment dat het hem opvalt dat je geen berichtje hebt gestuurd en doet hij dat!

Hoort dit niet in het algemene jongens & whatsapp topic?