Ik baal zo :(

Even klagen :frowning_face:

Ik ben vorige week vrijdag aan mijn arm geopereerd, omdat er een goedaardige tumor zat die toch best wel groot was. Voor het eerst onder volledige narcose geweest en dat vond ik hartstikke eng. Daarna hartstikke ziek geweest van de narcose en ik heb er nu nog last van. In de loop van deze week leek mijn arm steeds meer pijn te doen en gisteren (zaterdag middag) viel het op dat mijn arm toch wekkers dik en rood was. Mijn hele arm deed ook verschrikkelijk pijn. Toen naar de huisartsenpost gereden en mijn arm is flink ontstoken. Erg balen, een antibiotica kuur gekregen, voor een week en drie keer per dag en een andere pijnstiller. En nu heb ik ook nog last van de bijwerkingen van die dingen :frowning_face:

Zo, dat wilde ik even van me afschrijven. Ik heb net mijn laatste tablet ingenomen dus ik ga me klaarmaken voor bed, want ik ben echt verschrikkelijk moe.

Dat is echt verschrikkelijk… Beterschap & sterkte :sob::muscle:

Awh super veel beterschap & sterkte :sob::muscle:

Sterkte en beterschap!

Meid heel veel sterkte met je arm en gwn goed slapen enzonen dan komt het goed
Ik leef met je mee

Lijkt me vreselijk! :frowning_face: Veel sterkte! :hugs:

Verschrikelijk veel beterschap en sterkte :grinning:

Ah jee wat vervelend! Maar “gelukkig” was het een goedaardige tumor! Veel beterschap en sterkte! :kissing:

Ah :frowning_face:
Heel veel sterkte & beterschap!

Sterkte! Lekker uitrusten de komende dagen :slightly_smiling_face: Hopelijk is het gauw weer goed !

sterkte! en dat soort dingen zijn niet fijn :frowning_face:
:sob::muscle:

Ah, wat vreselijk zeg! Veel sterkte en beterschap!

Beterschap :slightly_smiling_face:

Beterschap! Ik hoop dat het snel beter gaat met je arm. :kissing:

Aaaaah, dankjewel iedereen =) Wat lief. :flushed:

Het is soms zo frusterend, omdat ik graag dingen wil doen en het gaat gewoon niet. Gelukkig zijn papa en mama heel lief voor me =)

Heel veel beterschap! :slightly_smiling_face:

ach jezus, dat moet een pijn doen! beterschap!