Ik baal ontzetten

Vorige week Zondag op de kermis ging ik in een atractie en mijn vriendin bewaarde mijn spullen en telefoon (omdat mijn telefoon vorige jaar uit atractie gevallen is) leuk en gezellig ik kom er uit en ga naar mijn vriendin die ergens staat en mijn spullen heeft, ik moest vragen om mijn mobiel omdat ze het vergeten was, die had ze niet meer wat ze zei :

‘’ Er waren hier net 2 jongens die met mij aan het waren praten en ik stond naast die boxen en toen gingen ze weg, ik denk dat je telefoon toen gestolen werd ‘’

vreemd verhaal dacht ik maar het is mijn vriendin en ik vertrouw haar als de beste, opzoek naar de telefoon langs alle kraampjes niks gevonden. op een gegevene moment zag mijn vriendin die jongens, dus wij naar de politie alleen die zei we kunnen er niks mee…

Ik naar huis het hele verhaal vertellen , me vader was woedend ( omdat die 2 jongens marokkanen zijn en me vader een dikke racist is ) en ging meteen naar de kermis, ik moest die jongens opzoeken . Ze waren er niet meer dus toen gingen we naar de politie vragen waarom ze niks gedaan hebben, heel verhaal maar in het kort ik ging met een politieman in de auto opzoek naar plekken waar die jonge’s zouden kunnen zitten. neit gevonden, wij weer naar huis en ik heb sinds zaterdag een nieuwe mobiel.

Vandaag is mijn fiets gestolen in de stad, ik was overstuur omdat ik bang was voor mijn ouders hun reactie. Nu blijkt :

Dat ik met verkeerde vrienden omga ( me nadruk op mijn vriendin omdat hun het een vreemd verhaal vonden van die telefoon ) en dat ik met de bus naar school moet.

me ouders mogen mijn vriendin niet meer en mijn vriendin wil niet meer bij mij thuis komen ( snap ik ) maar het probleem is ook ik wil niet bij hun over de vloer komen omdat ik het daar niet prettig vind, het is niet mijn sfeer en vooral neit hoe mijn vriendin met haar moeder omgaat…

Sorry voor lange verhaal maar ik moet even mijn verhaal kwijt omdat ik best wel overstuur ben…

hm, ik zou die vriendin niet vertrouwen als ik jou was…

en ik begin haar ook ontzetten minder te vetrouwen omdat ze me ook laat zitten omdat ik nu met de bus moet … we zouden morgen naar de stad maar omdat ik neit bij haar achterop kan moet ik met de bus maar zij zegt oo laat dan maar zitten, is dat niet (sorry) naaierig??

weeeird. ö
wij kennen je vriendin niet, dus kunnen wij ook moeilijk oordelen,
maar opzich ook wel raar van die telefoon, vooral omdat je haar een tijdje later terug zag met hen? ik bedoel, dat klopt toch niet…

pff wat een bitch. Ga met dr praten en zeg haar dat je haar minder vertrouwd, en dat je ook baalt van het feit dat je niet van haar op aan kan.
kijken hoe ze dan reageerd.

Ik denk niet dat je vriendin de hele waarheid spreekt… Als ik eerlijk ben…

en hoe kunnen ze die telefoon stelen als ze gewoon met dr praten, dat merkt ze dan toch wel?

me ouders leggen dat verband met die fiets en verkeerde vrienden omdat ze zeggen dat ik het expres gedaan heb of omdat ik me grof gedraag maar dat is gewoon dikke onzin , natuurlijk vind ik het kut dat mijn dingen gestolen zijn.

maar sowieso, ook al kan je vriendin er echt niks aan doen dat je telefoon gestolen is, jij vertrouwd haar je spullen toe. Daar heeft ze maar zuinig op te zijn!

het was op de kermis bij die boxen , daar voel je de trilllingen dus dan merk je het minder, 1 stond achter haar en die andere voor haar en die voor haar vroeg steeds het zelfde ''omdat hij het niet verstond ‘’ dus kwam zij met haar hoofd dichterbij en was ze afgeleid en die jongens zijn daar vast prof in

dan nog vind ik dat ze er beter op moet letten.

edit: heeft je ‘vriendin’ dat verteld, of heb je het gezien?

verteld, ik was aan de andere kant van de kermis

Dan kom je van een koude kermis thuis…

Blijkt wel weer dat niemand te vertrouwen is.
Laat die vriendin vallen als een baksteen en spaar ijverig voor een nieuwe mobiel + fiets. Struin marktplaats af.

Misschien is je vriendin juist degene die in een soort ‘verkeerd circuit’ zit.
Misschien hebben die gozers haar onder druk gezet, om die mobiel af te geven, en gedreigd ofzo. En durft zij jou dat niet te vertellen…
Ik laat mijn fantasie even gaan :’)

nieuwe mobiel heb ik al gekregen omdat ik een abbo heb en net een nieuwe mobiel kon krijgen… en ik denk ook neit dat me vriendin bedreigd was want anders had ze die jongens niet aangewezen of naar hun toe gelopen

Omg Het kan net zo goed je gekke vriendin zyn wat ga ej marrokanen weer schuld gevenb wtf man motherfacker ksweer het als je hier was had k jou en jegekek vader klap gegeven tss, ben meybey geen marrokaan maar genoeg vrienden die dat wel zyn en geloof me ze zouden je in 3 seconde in elkaaer hebben kunnen slaan scheld ze maar keer uit en je gaat zienn gek wyf iedereen hier in dit gekek ;land zit alleen over marrokanen en alles in dit kutland zitten genoeg kut kinderen.

woow Jenna doe ff normaal, ze geeft niet Marokkanen de schuld maar die twee jongens. Dat die nou net Marokkaan zijn kan zij ook niks aan doen. Voor hetzelfde geld waren het twee Nederlanders. :wink:

Maar ik zou inderdaad met je vriendin gaan praten, want ik vind het best een vaag verhaal…

leer even abn praten en die reactie van jou slaat ook nergens op, ze zegt toch dat haar vader racist is, kan zij toch niks aan doen en dat het dan toevallig marrokanen zijn die daar met haar vriendin zat te praten kan ze ook niks aan doen

Maar als je vriendin niet te vertrouwen is zou ik het contact met haar verbreken, want vrienden moet je kunnen vertrouwen en dat heb je bij haar niet

zo vind je het gek dat mensen kut gaan lopen denken over marokkanen als jij zo’n reactie geeft. Je kan ook gewoon op een normale manier zeggen dat je het ergens niet mee eens bent. Je hoeft echt niet meteen te gaan dreigen met vechten enzo,(en dan heb ik het nog niet over de manier waarop je typt, want jemig wat is dat voor een taal?)