Hallootjess,
Ik heb al sinds maart contact met een jongen die ik via Instagram heb leren kennen. Hij toonde altijd al interesse in mij. Vroeg hoe het was, hoe het met mn vriend ging destijds, wanneer we een keertje samen een drankje gingen doen, want we wonen niet zover van elkaar af toevallig. Ik kom net terug van vakantie en op vakantie hebben we weleens diepe gesprekken met elkaar, ik was met mn ouders. Mijn moeder had toen ze 17 was een relatie met iemand van 22 toen. Dus ik vroeg voor de grap: ‘Dus je vindt het goed als ik thuiskom met een jongen van 25?!’ ze weet overigens helemaal niet dat ik met X, laten we hem zo noemen, contact heb. Maar ze zei ja, hoor. Als het gewoon een normale jongen is, ja. Dat is X. Hij heeft een goede baan en heeft hoge diploma’s, dus dat zegt wel wat. Toen ben ik gaan nadenken en heb ik ook meer interesse in hem getoond, want eerst vond ik hem super irritant dat hij zoveel vroeg over alles. We praten inmiddels elke dag al twee weken lang ofz. Ook hebben we inmiddels samen een drankje gedaan en het was super gezellig! Maar ik begon daarvoor al te merken dat hij veel meer behoeftes heeft dan mij. Maar goed… Kan het? Meisje van 17 relatie met jongen van 25?