Ik 14 jaar oud en hij 16 jaar oud...

Hoi :slightly_smiling_face:
Ik ik ben zelf een meisje van 14 jaar oud ik heb een heel lief leuk vriendje ontmoet( via een vriendin via het internet) Ik ben al bijna een half jaar samen met hem. Hij is ook al 1 keer bij mij thuis geweest… We waren best wel heel klef :hugs: knuffelen op de bank, zoenen, tongzoenen…
Me moeder zeurt vaak dat ik veel te jong ben en helemaal niet aan toe ben aan een echte serieuze relatie… ik heb op de basisschool wel met een jongen gehad maar dat stelde echt niks voor vergeleken dit. Ik spreek mijn vriend ook elke dag en we skypen wel vaak dag in en uit.
Is het verkeerd om op je 14e al een echte serieuze relatie te hebben? En me moeder die zeurt maar heel veel over hem en wilt het liefst dat ik het uitmaak…zij mag hem niet echt graag :sob::muscle:
Ik weet zelf soms geen raad meer, kunnen jullie mij misschien helpen?
Gegroet

Vervelend dat je moeder je vriendje niet zo mag. Heb je haar wel eens geprobeerd te vragen waarom niet? Misschien is ze bang dat je dingen gaat doen waar je nog niet aan toe bent of zo? Ik weet wel dat ik rond jouw leeftijd was, dat mijn moeder zich daar soms wel zorgen om maakte.

Verder, je bent 14, dan heb je nog niet echt een serieuze relatie. Klinkt misschien stom voor jou, ik dacht er toen ik 14 was ook heel anders over, maar als ik nu terug denk, heb ik toch wel zoiets van “Tsja, serieus was het verre van” als ik toen vriendjes had.
Ik wil niet zeggen dat het niet kan, er zullen vast mensen zijn die op die leeftijd toch al wel vrij serieus een relatie hebben. Maar ik denk dat het toch meer echt serieus wordt als je ouder wordt…

Maargoed, verder, probeer gewoon lekker van je verliefdheid en het gezelschap van je vriendje te genieten. En probeer eens met je moeder te praten over waarom ze hem niet mag :slightly_smiling_face:

Heyy,

Zo raar is het niet om een vriendje te hebben van 16, en verkering hebben met iemand van die leeftijd is echt nog niet zo erg zo lang je mar geen dingen doet die je zelf niet wilt en ik denk dat dat een beetke het problewm is waar je moeder meezir. Misschien kun je eens met je dmoeder op een normale manier en rustig moment met haar erover praten en dan goed uitleggen waarom je hem zo leuk vind. Misschien helpt het ook als je afspraken met haar maakt.

Veel liefs