Ik 14, hij 18?

Heee meiden!

Ik heb sinds kort contact met een jongen van mijn school. Hij is net geslaagd en gaat verder studeren. Sinds de laatste weken heb ik steeds meer en meer contact met hem. Hij is super aardig, lief en van die dingen. Hij zegt steeds hoe leuk hij mij vind en van die dingen. Als hij over een paar weken terugkomt van vakantie ga ik met hem afspreken, al weet ik niet of dat dat zo goed idee is want hij is bijna 19 en ik ben slechts 14. We hebben al wel eens gepraat over het leeftijdsverschil en hij zei dat het hem niets uitmaakte.
Sinds een paar dagen heb ik ook iets met hem, al ben ik er zelf nog niet zo zeker van.

Wat vinden jullie ervan? Is het leeftijdsverschil te groot of is hij te slijmerig?
De mensen die hier meer van weten hebben tegen me gezegd dat hij behoorlijk fout overkwam.

Als je iets wilt weten, vraag het maar :’)
Ohja, ik heb hier een speciaal account voor aangemaakt!

xxx

Er zijn hier al heel veel topics over!

Dit is persoonlijk.

Jaleuk.

Volg je hart. Gaat het naar jouw idee te ver? Afhaken.
Als jij gewoon weet wat je wel en niet wilt, is er niets aan de hand. (:

Ik vind het raar, ik ga ook niet om met 14 jarige meiden…|
Maarja jij moet het weten als het goed voelt waarom niet

Ik vind leeftijdsverschil te groot persoonlijk
jullie zitten in heel andere fase’s (meestal)
maar je kunt het altijd proberen toch

Waarom vindt je de mening van anderen zo belangrijk? Jij kunt zelf het beste inschatten of jullie bij elkaar passen qua geestelijke ontwikkeling.

als jij je er goed bij voelt, en je zeker weet dat hij geen rare bedoelingen met je heeft, en je écht leuk vind, dan zou ik gewoon verder met hem gaan. maarja, hij blijft 5 jaar ouder, en waarschijnlijk wil hij al snel ‘meer’

Ik vind het leeftijdsverschil niet groot.

Nou ja het is maar 4/5 jaar, niet zo veel zou je zeggen.
Maar ik denk dat het persoonlijk niet zo’n goed idee is aangezien jullie in verschilende levensgebieden zitten.

Dat is wel waar ja. Maar als de TS en die jongen gewoon op een lijn zitten, is er geen probleem.

niet lullig bedoelt hoor… maar wat moet iemand van 19 met iemand van 14?

De zus van een vriendin date iemand van 26 en is zelf 14. :slightly_smiling_face:
Maar ik vind het ook best gek.

Zo gek is dat ook weer niet toch? Liefde maakt blind, ondanks de leeftijd (wat hier niet heel groot is).

als je goed bij voelt en zelfde interesse deelt liefde is geen getal

kijk als zij nou wat ouder zou zijn zou ik het wel snappen. (als dan alsnog hetzelfde leeftijdsverschil zou zijn)
Dan is het niet zo raar, maar 14…

Je hebt ook 14 jarigen die wat volwassener zijn, en dan wel gewoon op een lijn zitten met een jongen die een paar jaar ouder is. Maar ik weet natuurlijk niet of dit het geval is.

tja… het kan maar k raad je het niet echt aan.